حجت‌الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در نماز جمعه این هفته اصفهان در مصلی بزرگ این شهر افزود: چه کسی فکر می‌کرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قهرمان ما بتواند در همان ساعتی که شهید سلیمانی شهید شد، بزرگ‌ترین پایگاه آمریکایی‌ها در عراق را با خاک یکی کند.

وی ادامه داد: در این عملیات تمام پهپادها و هواپیماهای ایالات متحده مستقر در این پایگاه نظامی، توسط سپاه از بین رفت.

 امام جمعه موقت اصفهان اضافه کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب بر اساس الهامات الهی وعده داده‌اند تمام پادگان‌های نظامی آمریکا در خاورمیانه باید با خاک یکسان و از وجود کثیف و خبیث نظامیان این کشور تخلیه شود.

میردامادی تصریح کرد: ایرانیان نشان دادند آنچه که شعار می‌دهند برگرفته از شعور است و ایمان و عشق مردم باید حفظ شود، همه آنچه که ما امروز داریم بخاطر تقوای انسان‌های با فضیلت است.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: شهادت سردار قاسم سلیمانی انقلاب اسلامی را نو کرد، عزت او عزتی الهی بود و ساندیس دلیل حضور مردم در تشییع جنازه این شهید در استان‌های مختلف کشور نبود.

وی با بیان اینکه وجود آمریکا در منطقه جز جنگ و کشتار چیز دیگری به بار نیاورد، خاطرنشان کرد: این کشور داعش را تربیت کرد و اگر شخصی همانند شهید سلیمانی قهرمانانه با این فرزند ایالات متحده و استکبار جهانی مبارزه نمی‌کرد، این گروهک ایران را هم تسخیر می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی یک قهرمان و یک انسان نمونه بود، اظهارداشت: خداوند نتیجه خلوص شهید سلیمانی را در این دنیا به او بخشید و دنیا در مراسم شهادتش می‌گریست.

میردامادی اضافه کرد: در پی شهادت او همه شیطان بزرگ را لعنت کردند و بی شک بر اساس وعده امام خمینی (ره) بزودی ایالات متحده آمریکا زیر لگدهای ما له خواهد شد.

وی افزود: این وعده خداست و نباید از هیبت آمریکا هراسید، آنجایی که دست خدا باشد، تعداد و قدرت کم، زیاد خواهد شد.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: آمریکایی‌ها به هیچ خبرنگاری اجازه ورود به پایگاه این کشور در عراق را ندادند تا نابودی پایگاه تکذیب نشود.

میردامادی گفت: مردم به شدت از وضعیت حجاب و شئونات اسلامی در خیابان چهارباغ اصفهان گلایه‌مند هستند و ما ملتی نیستیم که این چنین وضعی برایمان افتخار باشد.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت، بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه، در شلیک موشک از پهبادهای وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با دستور دونالد ترامپ، در نزدیکی فرودگاه بغداد ترور شد و به شهادت رسید.

به‌دنبال این حمله تروریستی دولت ایالات متحده، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه گذشته از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد، محل استقرار نیروهای آمریکایی در استان الانبار عراق خبر داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.