حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز پنجشنبه در دیدار فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) و مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان، اظهار داشت: اولین وظیفه تمام مسؤولان نظام این است که در مسیر و هدف مقدس شهدا قرار بگیریم و با خداوند متعال، پیمان ببندیم که در این مسیر حرکت کنیم و برای خدمت صادقانه به نظام و مردم، همت مضاعف داشته باشیم.

وی با تبریک و تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش، گفت: هدف از حضور در این مجموعه، عرض خداقوت و تشکر از انتقام سخت سپاه از آمریکا است که به ندای رهبر معظم انقلاب و مردم، لبیک گفتید و در همان ساعت به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی به دشمن پاسخ کوبنده دادید و به‌واقع دل ملت را شاد کردید.

صادقی نیارکی با بیان اینکه فراق و تحمل شهادت سپهبد سلیمانی بر ملت عزیز ایران بسیار سخت بود، اظهار داشت: هرچند شهادت، آرزوی سردار اسلام بود اما به برکت خون همین شهدا دستاورد و عزت شگرفی نصیب نظام و ملت غیور شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز ضمن تقدیر از حضور رییس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، معاونان و اعضای شورای قضایی استان و با تبریک و تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، گفت : سردار سلیمانی متعلق به اسلام و ملت‌های مظلوم بود و پرچم این شهید گرانقدر به زمین نخواهد افتاد چرا که سربازان اسلام و ولایت با قوت، راه شهیدان جبهه مقاومت را ادامه خواهند داد.

سردار سرتیپ پاسدار جهانبخش کرمی خاطرنشان کرد: اقدامات ارزشمند و انقلابی رییس قوه قضاییه و رییس کل دادگستری استان در مبارزه با فساد که موجب افزایش امید مردم به نظام شده، جای تشکر و قدردانی دارد.

در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه / ۱۳ دی/ دولت دونالد ترامپ که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه / ۱۸ دی/ از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه، ده‌ها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است. انفجارها در پایگاه عین الأسد مهیب گزارش شده است.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا و با شلیک موشک از پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.