علیرضا آشناگر شامگاه چهارشنبه در پیام خود از سیلی محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات شهید سلیمانی و برآورده شدن مطالبه های رهبر معظم انقلاب و عموم مردم ایران اسلامی که با موشک باران پایگاه نظامی عین‌الاسد در کشور عراق انجام شد، قدردانی و تشکر کرد.

در ادامه این پیام آمده است: در پی عملیات تروریستی دولت آمریکا در بغداد و به شهادت رساندن سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جمعی از همرزمانشان، موجی از خشم و نفرت از مستکبران جاهل آمریکایی به دلیل ترور ناجوانمردانه این قهرمان ملی که سالیان دراز از تمامیت ارضی کشور و حرم امامان معصوم (ع) دفاع کرده بود به راه افتاد و آحاد ملت ایران در اوج وحدت و انسجام خواستار گرفتن انتقام از این جنایت آمریکایی‌ها شدند.

آشناگر در این پیام تصریح کرد: بدینوسیله از برادران جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل سیلی موشکی و هدف قراردادن پایگاه آمریکایی عین‌الاسد در انتقام از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و موشک‌باران معنادار پایگاههای نظامیان آمریکایی و نیز برآورده کردن مطالبه عموم مردم شریف ایران اسلامی ، تقدیر و تشکر می‌کنم.

در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دی دولت دونالد ترامپ که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.
براساس این اطلاعیه، ده‌ها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است. انفجارها در پایگاه عین الأسد مهیب گزارش شده است.
سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک موشک از پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.