به گزارش خبرنگار ایرنا از رضوانشهر، حجت الاسلام محمدمهدی نژاد، در آئین یادبود سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و تقارن آن با ایام دهه اول فاطمیه افزود: سردار سلیمانی، علاوه بر اینکه فرمانده سپاه قدس ایران بود، یک دیپلمات و نابغه سیاسی هم بودند و شهادت او دنیا را تکان داد.

 وی با اشاره به شرکت میلیونها انسان عاشق در آئین تشییع پیکر پاک و غرقه بخون این شهید بزرگوار گفت: دشمن هرگز این موضوع را محاسبه نکرده بود و با دیدن این صحنه ها اکنون در وحشت بسر می برد و خطر را احساس کرده است.

 حجت الاسلام مهدی نژاد بیان کرد: امروز همه آزادی خواهان جهان، خونخواه شهید سلیمانی هستند و هرگز دشمنان را رها نخواهند کرد و این اقدام سپاه ایران، اولین سیلی به آمریکا در منطقه می باشد.

 امام جمعه پره سر رضوانشهر گفت: غرش موشکهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، پایگاه های آمریکا را در عمق خاک عراق درهم کوبید و دشمنان را در سکوت خبری فرو برد.

 امام جمعه پره سر با اشاره به غارت منابع عظیم کشورهای منطقه توسط آمریکا افزود: اقدام سپاه ایران در موشکباران پایگاه های نیرو های آمریکایی، موجب شد تا سران این کشور ها به این فکر بیفتند که آمریکا قادر نیست از خودش محافظت کند، چگونه می تواند برای آنان امنیت ایجاد نماید.

 ایشان همچنین افزود: آمریکا اگر حماقت کند و دست از پا خطا نماید و چنانچه در صدد پاسخ گویی باشد، هیچ نقطه امنی برای آنان در منطقه وجود نخواهد داشت و هدف بعدی ما سرزمینهای اشغالی فلسطین و اسرائیل غاصب خواهد بود.

 امام جمعه پره سر افزود: به برکت خون شهید سلیمانی، امروز شاهد وحدت و یک صدایی مردم در سطح کشور هستیم و همه گروه ها و جناح های سیاسی در کنار هم فریاد مرگ بر آمریکا و انتقام خون سردار شهید سلیمانی را سر می دهند.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و دو بخش بنام های مرکزی و پره سر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است که حدود نیمی از جمعیت این مناطق را برادران و خواهران اهل سنت شافعی مذهب تشکیل می دهند.

 در این مراسم، جمع کثیری از مردم تشیع و تسنن، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و همچنین ائمه جمعه و جماعات تشیع و اهل سنت رضوانشهر و پره سر نیز حضور داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.