مصطفی آزادبخت روز چهارشنبه در جلسه اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان همدان اظهار داشت: همدان یکی از نقاط حساس منطقه به لحاظ عملیاتی است و بسترهای لازم را مهیا ساخته ایم.

وی اضافه کرد: پایگاه شهید نوژه همدان به عنوان یکی از پایگاه های عملیاتی همانند سایر مناطق کشور آماده هرگونه تعرض احتمالی برابر دشمنان است.

آزادبخت با اشاره به اینکه شورای تامین استان همدان امروز برگزار می شود، گفت: برگزاری جلسه این شورا در راستای هماهنگی های لازم در راستای آمادگی عملیاتی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن جرات این حماقت را ندارد، گفت: هر کشوری که منطقه خود را اختیار پایگاه دشمن قرار دهد به طور قطع مورد هدف قرار می گیرد.

وی با تمجید از اقدام ساعات اخیر سبزپوشان سپاه در هدف موشک قرار دادن پایگاه های مهم دشمن در عراق گفت: انقلاب سبزپوشان سپاه را که با موشک های نقطه‌زن یکی از مقرهای کفر را هدف قرار دادند، مورد ستایش قرار می دهیم.

معاون استاندار همدان بیان کرد: برادران سپاه و همرزمان شهید قاسم سلیمانی درست در همان ساعت که دشمن اقدام به شهادت سردار دل ها کرد، مهمترین پایگاه آنان را هدف قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: هم اینک علاوه بر پایگاه های دشمن در منطقه، رژیم اشغالگر قدس نیز در تیررس موشک های نقطه‌زن ما قرار دارد و اقدامی که دشمن شروع کرده، راهی جز تسلیم در مقابل خواسته های ایران ندارد.

آزادبخت هدف قراردادن یکی از پایگاه های مهم دشمن را مرهمی بر دل مردم عزادار ایران و منطقه دانست و گفت: دشمن ترسو باید بداند که شاید امکانات داشته باشد اما خون بر شمشیر پیروز است.  

معاون استاندار همدان شهید سلیمانی را نماد مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی دانست و گفت: این شهید گرانقدر با از بین بردن داعش که دست نشانده آمریکا، رژیم صهونیستی و وهابیون بود، محبوب قلوب تمامی کشورهای منطقه بود و استقبال بی نظیر مردم کشورهای منطقه در سوگواری شهادت وی این مهم را بیش از گذشته به اثبات رساند.

وی اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی در امتداد راه عاشورا است و ارادت به امام حسین (ع) و ادامه دهنده راهش امام راحل، وی را به شخصیتی بی بدیل تبدیل کرد و به طور قطع با قدرت و صلابت خون شهیدان را ادامه می دهیم.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.

براساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه انقلاب اسلامی دهها موشک زمین به زمین  به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است. انفجارها در پایگاه عین الأسد مهیب گزارش شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.