علیرضا رضازاده روز سه شنبه در آیین گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد و حسینیه مدرسه قلعه شاهرود، با تسلیت شهادت این سردار سرافراز اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی نماد غیرت، عزت و امنیت یک ملت و امت اسلامی بود و با شهادت ایشان داغ بزرگی بر دل های ملت ایران و کشورهای اسلامی نشست.

وی با بیان اینکه هیچ جوری بغض در گلوی ملت تسکین پیدا نمی کند، تصریح کرد: سه روز عزای عمومی و تشییع در نقاط مختلف کشور این داغ را تسکین نداده و مرهمی برای آن پیدا نمی شود.

رضازاده با اشاره به اینکه این جنایت به دست شقی ترین افراد جهان اتفاق افتاده و آنان مرتکب جنایت سنگین تاریخی شدند، اظهارداشت: عمق این فاجعه با هیچ یک از جنایات آمریکا قابل مقایسه نیست.

این تحلیلگر سیاسی افزود: تقاص عادلانه خون حاج قاسم به خطر افتادن، اضمحلال و نابودی کل نظام سلطه در منطقه و جهان است.

به گفته وی خون حاج قاسم به زمین نریخته و هدر نرفته است بلکه خون او به آسمان رفته و در رگها می‌جوشد.

رضازاده ریخته شدن خون ایشان را موجب تولد مجدد انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: شهادت موثرترین نوع دفاع از نظام و ولایت فقیه بود.

وی حاج قاسم را یکی از دست پرورده های مکتب امام(ره) خواند و ابراز داشت: با شهادت ایشان خون تازه ای در رگ های نظام به جریان افتاد و ترامپ بداند ۸۲ میلیون حاج قاسم متولد شده است.

رضازاده با بیان اینکه مکتب انقلابی امام(ره) و رهبری سازش ناپذیر است که از این مکتب حاج قاسم ها متولد می شوند، ادامه داد: ترور ایشان نماد استیصال آمریکا بوده و شروع زوال این کشور است.

وی افزود: هم اکنون خون حاج قاسم نتیجه داده و ترک ارتش آمریکا از منطقه را به همراه داشته است.

استاد دانشگاه مشهد به کسانی که طرح صلح و سازش را مطرح می کنند هم هشدار دادو گفت : شما همانند افراد سپاه امام حسن(ع) هستید که روبروی امام ایستادند و دم از صلح زدند تا اینکه کوفیان بعد از صلح رنگ آرامش را ندیدند.

وی با اشاره به سخنرانی سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمان، تاکید کرد: انتقام خون شهید سخت و پشیمان کننده خواهد بود.

در این آیین قرائت قرآن کریم، زیارت عاشورا و مرثیه سرایی انجام و سپس مردم پرشور شاهرود از مسجد و حسینیه مدرسه قلعه به سمت میدان جمهوری راهپیمایی کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.