یعقوب مراقی سه‌شنبه شب پس از شکست خارج از خانه تیمش برابر گیتی‌پسند اصفهان در جمع خبرنگاران اظهارداشت:نیمکت‌نشینان ما در دیدار با گیتی پسند اصفهان آرامش کافی نداشتند و تحت تاثیر بازیکنان حریف و جو سالن قرار گرفتند.

وی بیان کرد:  البته دلیل عدم آرامش تیم ما رفتارهای داور بود که سبب وقوع حاشیه‌هایی شد و بازیکن جوان و کم تجربه ما هم با کارت قرمز داور از زمین بیرون رفت.

وی اضافه کرد: داوران در مسابقه امشب تحت تاثیر قرار گرفتند و نتوانستند بدرستی قضاوت کنند، سوال من این است که چرا داور تحت تاثیر بازیکن قرار می‌گیرد.

سرمربی حفاری با بیان اینکه در مسابقه گذشته تیمش برابر گیتی پسند در اصفهان، تماشاچیان در طول مسابقه فحاشی کردند، اما گزارش دیدار قید نشد، تصریح کرد: امشب هم ناظر بازی ۴۰ دقیقه بالای سر تیم ما حاضر شد و فقط به بازیکنان ما تذکر داد.

مراقی خاطرنشان کرد: ناظر بازی نمی‌تواند بازیکن ما را تا آخر فصل محروم کند و من در اینجا اعلام می‌کنم که آقای مرادخانی شما چنین کاری نمی‌توانید انجام دهید.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز با بیان اینکه مدیران این تیم به دلیل احترام به سایرین و قوانین چیزی نمی‌گویند، افزود: اما این درست نیست که داور سر ما را ببُرد.

وی ادامه داد: در لحظه‌ای که به سر بازیکن ما ضربه وارد شد، داور باید بازی را متوقف می‌کرد، اما این امر نه تنها انجام نشد بلکه با ضد حمله رقیب برای گیتی پسند یک ضربه پنالتی هم در پی داشت.

این سرمربی خاطرنشان کرد: که برای مثال برابر بازیکنان با تجربه گیتی پسند مانند محمد کشاورز و علی اصغر حسن زاده با ملایمت رفتار نشود و بازیکن جوان ما را با تندی پاسخ ندهند که معتقدم این رفتار عامدانه بود.

مراقی با بیان اینکه به دلیل آرام شدن بازیکنان برای دقایقی تیم را بیرون کشید، گفت: در دیدار خانگی اهواز تماشاچیان بی احترامی نکردند اما در این مسابقه از بیرون و داخل زمین تهدید شدیم.

سرمربی حفاری تاکید کرد: گیتی‌پسند اصفهان در این دیداری خانگی مستحق برد بود زیرا بهتر بازی کرد.

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در دیداری خانگی و پر حاشیه با نتیجه  یک بر صفر تیم ملی حفاری اهواز را شکست داد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.