به گزارش ایرنا تیم فوتسال ملی حفاری عصر جمعه در دیداری خانگی به مصاف تیم مقاومت قرچک رفت که در نهایت با نتیجه سه بر یک به برتری رسید.
رضا داوود نژاد پس از سال ها دوری از تیم ملی حفاری بار دیگر هدایت این تیم را بر عهده گرفت و در اولین بازی خود با این تیم به پیروزی رسید.
در این دیدار شهاب طالبی 2 گل و الیاس براتی یک گل برای تیم ملی حفاری به ثمر رساندند. همچنین مصطفی ظریفیان تک گل حریف را به ثمر رساند.
حضور پرشور هواداران تیم ملی حفاری در سالن شهرک نفت اهواز از مهمترین حاشیه های این بازی به شمار می رفت.
در ادامه رضا داوود نژاد سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، آن ها تمام دستورات کادر فنی را به خوبی در زمین پیاده کردند و اگر در زدن ضربات آخر دقت بیشتری می کردند شاید با گل های بیشتری پیروز میدان بودیم.
وی عنوان کرد: از همان ابتدا توپ و میدان را به خوبی در اختیار داشتیم و در ادامه با مدیریت کردن بازی به برتری رسیدیم هر چند حریف در اواخر بازی روی دروازه ما فشار آورد.
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: در این فصل سعی کردیم به بازیکنان بومی استان بیشتر میدان دهیم و تاکنون نتایج نسبتا خوبی کسب کرده ایم. تیم مقاومت قرچک از تیم های ریشه دار لیگ محسوب می شود و بازیکنان بزرگی را به فوتسال کشور تقدیم کرده است اما خوشبختانه ما با یک بازی حساب شده از سد این تیم گذشتیم.
وی عنوان کرد: اگر چه بازیکنان ما بسیار جوان هستند اما در آینده حرف های بسیاری برای گفتن دارند و همین بازیکنان می توانند آینده تیم را تامین کنند. وضعیت جسمانی و روحی بازیکنان در شرایط خوبی است و تلاش می کنیم در ادامه راه نتایج ایده آل خود را کسب کنیم.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.