ستاره زارع یکشنبه پس از شکست تیمش در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این بازی چند بازیکن خود را به همراه نداشتیم و با این وجود تیم حفاری را تحت فشار قرار دادیم.
وی اضافه کرد: بازیکنان ما برابر تیم مدعی و متمول ملی حفاری اهواز با جان و دل بازی کردند و از انها تقدیر می کنم چرا که کار خودشان را کردند.
زارع ادامه داد: در نیمه نخست، حریف تحت تاثیر بازی خوب بازیکنان ما قرار گرفت و در حالی که 2 بر یک از این تیم پیش بودیم بر روی اشتباه فردی گل مساوی را دریافت کردیم و در نیمه دوم هم سوار بازی بودیم.
سرمربی تیم صنعت فجر با اشاره به اینکه در این بازی عدالت رعایت نشد، افزود: حداقل نتیجه ای که می توانست عادلانه باشد، مساوی بود که اینگونه نشد.
زارع بیان کرد: بازیکنان ما فرصت های زیادی از دست دادند و در نهایت مغلوب قانون نانوشته فوتسال که اگر گل نزنی، گل می خوری، شدیم.
وی گفت: تیم حریف به راحتی از دستمان در رفت با این حال هر چه بود تمام شد و تمام فکر خود معطوف به بازی جمعه ششم مهر ماه می کنیم که باید به دیدار همشهری خود پارس آرا برویم.
دیدار تیم های فوتسال صنعت فجر شیراز و ملی حفاری اهواز در هفته هفتم رقابت های فوتسال برتر بانوان کشور یکشنبه در سالن نصیری شیراز با نتیجه چهار بر سه به سود میهمان پایان یافت.
با پایان یافتن هفته هفتم در صدر جدول تغییری رخ نداد و تیم ملی حفاری اهواز با 21 امتیاز همچنان صدر جدول را به خود اختصاص داد، تیم نامی نو اصفهان ( سپید رود تهران ) با 18 امتیاز در رتبه دوم باقی ماند و دختران کویر کرمان هم با 13 امتیاز در مکان سوم ایستاد.
تیم های صنعت فجر و پارس آرا شیراز هم با 10 امتیاز به ترتیب در ره چهارم و پنجم قرار گرفتند.
7368 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.