به گزارش ایرنا، رضا لک شامگاه روز جمعه بعد از پیرزوی 6 بر یک مقابل مقاومت البرز در مرحله یک پلی اف در جمع خبرنگاران افزود: بازی از لحاظ کیفیتی که تصور می کردم و در باره آن تمرین کرده بودیم نبود.
وی اظهارداشت: این موضوع یک مقدار زیاد به خاطر مدل بازی های امسال است که در این مرحله به صورت پلی اف برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد : در این دیدارکه بازی اول این مرحله است برای تیم ما که 26 هفته صدر نشین بودیم فشار مضاعف است و رفته رفته تیم ما با فشاری که به حریف وارد کرد باعث شد، مقاومت خسته شود و توانستیم بازی را کنترل کنیم و پیروز میدان شویم.
لک تصریح کرد : در این دیدار دراواخر نیمه اول توانستیم گل بزینم و در نیمه دوم توانستیم این روند را ادامه دهیم و با زدن گل های دیگر بازی را مدیریت کنیم.
سرمربی گیتی پسند ادامه داد: جدای از بحث فنی بحث مدیریت بازی و حرفه ای گری و تجربه بازیکنان ما در این دیدار مهم بود و توانستیم این بازی را ببریم .
وی از هواداران گیتی پسند برای تشویق های خود در این دیدار قدردانی کرد و افزود: از همه تماشاگران تشکر می کنم و با حمایت آنها توانستیم در زمین خودمان پیروز شویم و به ادامه مسیر امیدوار باشیم.
به گزارش ایرنا، دیدار تیم های گیتی پسند اصفهان و مقاومت البرز در مرحله پلی اف امروز در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد و این تیم میزبان بود که توانست با نتیجه پرگل شش بر یک مقاومت البرز را شکست دهد.
با توجه به برنامه ارائه شده از سوی کمیته فوتسال، گیتی ‌پسند پس از میزبانی هفته آینده مجدد در کرج به مصاف مقاومت خواهد رفت؛ در صورت تساوی دو تیم در بازی جاری، گیتی‌ پسند در قالب هفته سوم مرحله یک چهارم نهایی در اصفهان میزبان مقاومت خواهد بود.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.