به گزارش ایرنا، دیدار تیم های گیتی پسند اصفهان و مقاومت البرز در مرحله پلی اف امروز در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد و این تیم میزبان بود که توانست با نتیجه پرگل شش بر یک مقاومت البرز را شکست دهد.
در این دیدار گیتی پسندی ها که بعد از یک بازی از محروم بودن تماشاگر، با حضور پر شور هوداران خود برگزارشد بازی را هجومی شروع کردند و توانستند توسط مهدی جاوید به گل برسند.
در این دیدار گیتی پسندی ها حملات زیادی را برروی دروازه مقاومت البرز طرح ریزی کردند که موفق به زدن 5 گل دیگر شدند، در این دیدار برای گیتی پسند مهدی جاوید 3 گل، محمد شجری، سعید احمد عباسی 2 گل به ثمر رساند.
در آن طرف میدان بازیکنان مقاومت البرز هر چه تلاس کردند نتوانستند گل های خورده را جبران کنند تا اینکه یک دقیقه به پایان بازی علیرضا ابوالقاسمی توانست یکی از گل های خورده را جبران کند تا این دیدار با نتیجه شش بر یک به پایان برسد.
به گزارش ایرنا، این دیدار در قالب هفته اول دور یک چهارم نهایی مرحله‌ پلی‌آف لیگ برتر فوتسال کشور برگزار شد.
اسماعیل کمبرسته، سجاد فتحی، حسین امیری و مسعود شفیعی این دیدار را قضاوت کردند.
با توجه به برنامه ارائه شده از سوی کمیته فوتسال، گیتی ‌پسند پس از میزبانی هفته آینده مجددا در کرج به مصاف مقاومت خواهد رفت؛ در صورت تساوی دو تیم در بازی جاری، گیتی‌ پسند در قالب هفته سوم مرحله یک چهارم نهایی در اصفهان میزبان مقاومت خواهد بود.
/6026/8114
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.