احمد جمشیدی روز یکشنبه در گفت گو با ایرنا افزود: در این رده‌بندی که توسط  کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC  صورت گرفت تیم ذوب آهن در قاره آسیا نیز رتبه دهم را دارد.

وی با اشاره به عملکرد  تیم ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا در سال گذشته اظهار داشت: سبزپوشان اصفهانی سال گذشته تنها نماینده ایران  در آسیا بودند و نتایج خوبی را هم به دست آورند و اگر بازیکنان دقت بیشتری می‌کردند می‌توانستیم به مرحله فینال هم برسیم.

وی گفت: پس از تیم ذوب آهن در رده‌بندی کنفدراسیون فوتبال آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم‌های پرسپولیس ، استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز به ترتیب رتبه‌های دوم ، سوم و چهارم را از آن خود کردند.

جمشیدی ادامه داد: این تیم‌ها در رده بندی آسیا به ترتیب در مکان یازدهم و سیزدهم و بیست ونهم قرار گرفتند.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه تیم ذوب آهن فردا در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با شهرخودرو مشهد در فولادشهر دیدارمی‌کند گفت: همه تلاش خود را خواهیم کرد که سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم و در این زمینه همه بازیکنان برای پیروزی تلاش خواهند کرد.

وی شایعات در باره تیم ذوب آهن مبنی بر تغییر سرمربی و سایر موارد را تکذیب کرد و خواستار حمایت بیشتر هواداران و رسانه ها از تیم شد.

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور، دوشنبه ۲۹ مهر سال جاری، تیم سپاهان میهمان گل گهر سیرجان است و ذوب‌آهن نیز در فولادشهر به مصاف شهر خودرو مشهد می‌رود.

 ذوب‌آهن در ۶ بازی گذشته خود هشت گل خورده و پنج گل به ثمر رسانده به ثبت رساند و در رده سیزدهم لیگ ۱۶ تیمی ایران قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.