به گزارش ایرنا، حکیم شاکر روز یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی با ذوب ‌آهن ایران در هتل کوثر اصفهان افزود: همانطور که می دانید نخستین تجربه ما در لیگ قهرمانان آسیاست و از نظر تکنیکی و بدنی آماده این مسابقات هستیم و امیدواریم نمایش خوبی داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه بیشتر بازیکنان تیمش بومی هستند، اظهارداشت: تیم ما در آمادگی کامل به سر می ‌برد و از بازیکنان خواسته ایم که بهترین عملکردشان را برابر ذوب آهن ایران به نمایش بگذارند.
شاکر درباره تاریخچه تیمش نیزگفت: تاریخ دقیق تاسیس باشگاه 1969 میلادی است اما پیش تر از آن تیم متعلق به بخش حمل و نقل بود و در سال 1941 تاسیس شده و قدیمی ترین تیم عراق به شمار می رود.
شاگر گفت: باشگاه های زیادی از عراق در لیگ قهرمانان حضور یافتند، ما قهرمان سال گذشته عراق هستیم اما الان در رتبه چهارم لیگ قرار داریم با این وجود انگیزه زیادی برای حضور موثر در مسابقات در خود احساس می کنیم.
وی درباره غایبان تیمش اظهارداشت: بها جمیل و صفا هادی دو بازیکن غایب هستند ، بها مصدوم است و به بازی نمی رسد اما صفا مشکلی در پاسپورتش وجود داشت و اگر برای حضور او در ایران موفق شویم این بازیکن هم به ما ملحق می شود.
بازیکن تیم فوتبال الزورا عراق نیز در این نشست گفت: این اولین تجربه ما در لیگ قهرمانان آسیاست، اما از لحاظ بدنی و تکنیکی آماده حضور در این مسابقات هستیم.
جلال حسن افزود: امیدوارم در اولین حضور درآسیا عملکرد مطلوبی داشته باشیم و ذوب ‌آهن تیم بسیار خوبی است و با آنالیز نحوه بازی حریف شرایط خوبی داریم.
وی با اشاره به حضور عماد محمدرضا در تیم الزورا که پیش تر در سپاهان ایران توپ می زد، گفت: بیشترین بازیکنانی که الان در ذوب‌ آهن بازی می ‌کنند با او بازی نکرده ‌اند ولی از طریق او فهمیدیم که بازیکنان نسل جدید ذوب‌ آهن ازکیفیت خیلی خوبی برخوردارند .
تیم ذوب آهن ایران در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا 2019 از ساعت 19 فردا دوشنبه 13 اسفند در ورزشگاه فولادشهر میزبان الزورا عراق خواهد بود.
6022/ 6020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.