دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و مس کرمان از مرحله یک هشتم جام حذفی از ساعت 16:50 دقیقه امروز چهارشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پایان، تیم میهمان با نتیجه چهار بر 2 تیم میزبان را در خانه‌اش شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد.

در این دیدار که با حضور 300 تماشاگر برگزار شد، در ابتدا تیم مس در دقیقه پنج توسط حسین مجلی شنانی به گل رسید، در ادامه شاگردان علیرضا منصوریان برای جبران گل خورده تلاش کردند و در دقیقه 24 توانستند توسط دانیال اسماعیلی فر به گل برسند.

تیم مس که بازی بهتری نسبت به ذوب‌آهن به نمایش گذاشته بود، دوباره در دقیقه 51 بازی توسط شروین بزرگ به گل رسید تا دو بر یک از حرف خود پیشی بگیرد.

بازیکنان ذوب‌آهن که برای گلزنی تلاش می‌کردند، بی‌دقت بودند و در ادامه بازهم شروین بزرگ در دقیقه 61 گل سوم تیم مس را به ثمر رساند تا منصوریان، مغلوب مربی سابق ذوب‌آهن شود.

در دقیقه 84 مهدی عسگری توانست در یک بازی زیبا، گل چهارم تیم مس را به ثمر برساند تا موفقیت این تیم تکمیل شود.

بازیکنان ذوب‌آهن که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند بر حملات خود افزودند تااینکه در دقیقه 86 صاحب یک ضربه پنالتی شدند و این ضربه توسط محمدزاده به تیر عمودی دروازه خورد تا در برگشت، خلعتری دومین گل ذوب‌آهن را به ثمر برساند و این تیم از گردونه رقابت‌های جام حذفی در خانه‌اش حذف شود.

در این دیدار مهرداد قنبری و مهران امیری از مس کرمان از داور اخطار گرفتند.

در دیدار امروز، برای ذوب‌آهن محمدباقر صادقی، وحید محمدزاده، محمدرضا عباسی، قاسم حدادی‌فر، محمدرضا خلعتبری، دانیال اسماعیلی‌فر، ماکائولی کریسانتوس(تعویض در دقیقه۶۴ با ارسلان مطهری)، اییایودی باکر(تعویض در دقیقه با ۵۶ محمد نژادمهدی)، مصطفی آقاجانی، میلاد فخرالدینی(تعویض در دقیقه۶۹ با احسان پهلوان) و مهدی مهدی‌پور به سرمربی‌گری علیرضا منوصریان به میدان رفتند.

در تیم مس کرمان نیز فرهاد مجدکرمانشاهی، محمدحسین حیدری، حسین مجلی‌ شنانی(تعویض در دقیقه 62 با مهدی عسگری) و تعویض وی در دقیقه 87 با فرهاد سالاری‌پور، شروین بزرگ(تعویض در دقیقه 97 با یاسر فیضی)، امین جهان‌کهن، پوریا غلامی، مهرداد قنبری، مجتبی مقتدایی، امین طاهر، میثم تهیدست، مهران امیری با  سرمربی‌گری مجتبی حسینی به میدان رفتند.

قضاوت این دیدار را علی صفایی با کمک‌های محمدعلی پورمتقی ، رحیم حاجیلو و حسین زمانی بر عهده داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.