عباس رضایی روز چهارشنبه در جلسه‌ای که با حضور جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور، اقشار، معتمدین و گروه‌های اجتماعی در سالن شهروند اصفهان برگزار شد با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات با افزایش اعتماد عمومی و رضایت‌مندی امکانپذیر است که جوانان می توانند با وجود ویژگی های منحصر به فرد در این عرصه نقش‌آفرینی کنند.

وی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در پویایی اقتصادی و بهبود معیشت و اینکه عده‌ای همواره اصفهان را سرمایه‌گریز معرفی می‌کنند، اضافه کرد: استان اصفهان به دلیل ویژگی های منحصر به فرد همواره هدف دشمنان و رسانه‌های خارجی بوده و به همین دلیل نباید گفته شود که اصفهان سرمایه‌گریز است.

استاندار اصفهان در ادامه به نقش سازمان‌های مردم نهاد در پیشرفت جامعه اشاره کرد و از آنها بعنوان سرمایه‌های گرانقدر اجتماعی نام‌بُرد و اظهارداشت :  سازمان‌های مردم نهاد، همراهی و همدلی خوبی با کارگزاران خود در دولت تدبیر و امید دارند و امروز نتایج موثر و مفید آن را در جامعه شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه در دهه هفتاد اولین مجمع خیریه سلامت تشکیل شد و اکنون نمونه موفقی از سازمان‌های مردم نهاد به شمار می‌رود، افزود: یک خیریه مردمی با عنوان مصرف بهینه آب ایجاد شده تا در این خصوص بین اقشار مختلف مردم فرهنگ سازی کند.

رضایی کمبود آب را مهمترین مشکل استان اصفهان دانست و بیان کرد: به عنوان مدیریت عالی استان به صورت جدی پیگیر مسائل آب هستم .

وی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه وزارت کشور مقرر است هیچ برداشت مازادی از سد زاینده رود صورت نگیرد و قوانین ۹ ماده‌ای آب به صورت کامل اجرا شود، اضافه کرد: در چارچوب ضوابط و کار کارشناسی دقیق باید نسبت به برداشت آب از زاینده رود اقدام کرد.

استاندار اصفهان در بخشی از سخنان خود به نقش مردم این استان در دفاع از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این استان بیش از ۲۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرد و ایثارگران استان همچنان در تولید محصولات کشاورزی و صنعتی حضور فعالی دارند.

وی ادامه داد: بیشترین کمک‌های مالی به سیل زدگان خوزستان از سوی سازمان های مردم نهاد استان اصفهان صورت گرفت و با همیاری مردم و مسئولان این استان مناطق سیل زده پل دختر در استان لرستان بازسازی شد. 

۲۰۹۳ /۶۰۲۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.