فاطمه بهرامی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اصفهان نخستین حضور باشگاهی خود در لیگ کشوری دو و میدانی را تجربه می کند اما بی‌شک تداوم این امر به سود ورزش استان و احیای ماده‌های مختلف رشته مذکور خواهد بود.

وی با بیان اینکه بهترین نماینده‌ها در لیگ کشوری دو و میدانی حضور می‌یابند، اضافه کرد: ثبت ۲ رکورد از طرف بازیکنان تیم سپاهان در لیگ نشان می‌دهد که اصفهان از ظرفیت‌های خوبی در این رشته برخوردار است و ساماندهی و داشتن تیم‌هایی در سطح خوب می‌تواند سطح توانایی‌ها را در میادین کشوری نشان دهد.

وی افزود: مهسا میرزا طبیی و محلا محروقی، ورزشکاران باشگاه سپاهان در پرش با نیزه و در پرتاب دیسک در جریان مسابقات باشگاهی توانستند ۲ رکورد جدید کشوری به نام خود ثبت کردند.

سرپرست و مربی تیم دو و میدانی بانوان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با اشاره به اهمیت به روزرسانی زیرساخت‌ها و استفاده از تجهیزات مناسب ورزشی تاکید کرد: با سر و سامان‌ دادن به وضعیت مجموعه‌های ورزشی دو و میدانی در اصفهان می‌توان به آینده رشته مذکور امیدوار بود که البته روند بازسازی آنها آغاز شده است.

بهرامی، استعدادیابی و تشکیل تیم‌های متعدد در رده‌های سنی مختلف را مفید خواند و خاطرنشان کرد: دو و میدانی از رشته‌های اصلی و پُرمدال المپیک به شمار می‌رود، بنابراین با برنامه‌ریزی مناسب و پشتوانه‌سازی می‌توان شاهد ظهور چهره‌های جدیدی از اصفهان در عرصه تیم ملی و در سال‌های آینده در سطح المپیک بود.

این مربی دو و میدانی ابراز امیدواری کرد که با افزایش تیم‌های باشگاهی از اصفهان در لیگ، روند توسعه این رشته در استان بیش از گذشته هموار شود.

وی گفت: مرحله دوم مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان با حضور تیم‌های دانشگاه آزاد لرستان، آسان پرداخت زنجان، شهر خراسان رضوی، فولاد مبارکه سپاهان، خاتم اردکان، ترمه دستجردی یزد، غفاری تاکستان و سلکتور تهران در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد که تیم سپاهان در رده چهارم جای گرفت.

۶۰۲۰/۶۰۲۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.