رییس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان در این زمینه به ایرنا گفت: برای ساخت مجموعه آزمایشگاهی و کارگاهی کارآفرین این دانشکده با مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع، افزون‌بر ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده که نیمی از محل اعتبارهای دولتی و ۵۰ درصد نیز از محل کمک‌های نیکوکاران تامین شده است.

احمد اشرفی افزود: دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان در بین ۱۷۳ مرکز، نخستین دانشکده شهرستانی و ششمین مرکز در کشور به شمار می‌رود که از سال ۵۰ راه‌اندازی شده و هم‌اکنون ۲ هزار و ۸۰۰ نفر دانشجو دارد.

فرماندار ویژه کاشان نیز در آیین بهره‌برداری از این طرح اظهارداشت: ۲۵ هزار نفر در مدت ۴۸ سال عمر آموزشکده فنی و حرفه‌ای کاشان در این مجموعه آموزش دیدند و برخی از دانش‌آموختگانش منشا خیر و برکت در شهرستان، منطقه و کشور بوده و هستند.

علی‌اکبر مرتضایی قهرودی افزود: شکل‌گیری دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای در کنار درس‌های نظری در کشور بهترین تصمیم برای آینده دانشجویان است و دانش‌آموختگان دانشگاه فنی و حرفه‌ای می‌توانند به راحتی جذب بازار کار شوند.

وی تصریح کرد: تلاش دانشجویان، آبادانی و پیشرفت را در کشور شکل می‌دهد که در کنارش امنیت نیز به وجود می‌آید و بر این اساس باید برای فرزندانمان یک چشم‌انداز روشنی از آینده ترسیم کنیم.

۲ مرکز ثابت فنی و حرفه‌ای در کنار پنج مرکز سیار شهری و بیش از ۱۲۰ آموزشگاه تخصصی و خدماتی آزاد در شهرستان کاشان نسبت به آموزش هنرجویان و کارآموزان اقدام می‌کنند.

کاشان با جمعیت بیش از ۳۶۵ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

۶۱۳۶/۸۱۲۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.