دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و سایپای تهران در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران با حضور حدود 100هوادار ذوب آهن از ساعت 20:15 دقیقه پنجشنبه شب در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آغاز و در پایان تیم سایپا با نتیجه 3 بر دو پیروز میدان شد.
در این دیدار که مصادف شد با تغییر مدیرعامل ذوب آهن در ابتدا بازیکنان میزبان هجومی بازی را شروع کردند و در همین ابتدای کار چندین فرصت گلزنی داشتند که ناموفق بودند.
تیم سایپا نیز که روی نیمکت از مربی جوان خود ابراهیم صادقی و بازیکنان جوان بهره می برد در ضد حملات صاحب فرصت هایی شد که از دست رفت.
ولی تیم ذوب آهن در دقیقه 40 روی ارسال زیبای کاپیتان خود قاسم حدادی فر توسط کری سانتوس بازیکن جدید خود به گل رسید تا یک بر صفر جلو بیفتد.
با وجود تلاش هر دو تیم برای گلزنی نیمه نخست این دیدار  با پیروزی ذوب آهن به پایان رسید.
نیمه دوم در حالی آغاز شد که حمید بوحمدان در دقیفه 49 دومین گل ذوب آهن را به ثمر رساند.
در ادامه این رقابت،  تیم سایپا در حملات خود در دقیقه 60 توسط سلیمانی به اولین گل خود رسید و در دقیقه 66 توسط معین عباسیان بازی را برای سایپا مساوی کرد.
سایپایی ها توانستند در دقیقه 77 دوباره توسط سلیمانی به گل برسند تا ابراهیم صادقی اولین دیدار لیگ برتر فصل جدید را در خارج از خانه 3 بر 2 پیروز شود.
در این دیدار برای  تیم ذوب‌آهن محمد باقر صادقی، هادی محمدی، حمید بوحمدان، محمد رضا عباسی، قاسم حدادی فر، ماکائولی کری سانتوس ، علیرضا چراغعلی، ایبابودی باکر ، حمید ملکی، میلاد شیخ فخرالدینی، مجتبی حق دوست با هدایت علیرضا منصوریان به میدان رفتند.
همچنین در تیم سایپا حامد فلاح زاده، کمال نیک خو، روزبه شاه علی دوست، مجتبی لطفی، طاها شریعتی، امیر حسین حسین زاده، آرمان رمضانی، محمد شریفی، مجید علیاری، آرمین سهرابیان، محمد رضا سلیمانی با سرمربی گری ابراهیم صادقی بازی کردند.
 این دیدار را مرتضی منصوری با کمک های رضا سخندان، یعقوب سخندان قضاوت کردند. داور چهارم این دیدار داریوش صابر مطلق بود.

/6026/8114

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.