ابراهیم صادقی عصر روز چهارشنبه در نشست خبری قبل از دیدار با تیم ذوب آهن در اصفهان  افزود: بازی سختی با این تیم خوب  اصفهانی در پیش داریم  زیرا این تیم شرایطش از سایر تیم های لیگ برتر  فوتبالبهتر و آماده تر است.
 وی با اشاره به آمادگی تیمش در شروع لیگ برتر، اظهارداشت : امیدوارم بتوانیم توانایی های بازیکنان خود را به خوبی به نمایش بگذاریم و کسانی که بازی را می بینند از آن لذت ببرند.
وی تصریح کرد : از نظر من باشگاه سایپا باید مثل گذشته تبدیل به باشگاه بازیکن ساز شود و برای تیم ملی و لیگ برتر بازیکن پرورش دهد.
وی یادآور شد که تیمش با همین راهبرد ، اهداف را دنبال می کند اما تصریح کرد که بازیکنان خوبی از تیمش جدا شدند.
وی اظهار داشت: تیم ما بازی های دوستانه خوبی کرد و محک خوبی خورد و امیدوارم در ادامه راه موفق شویم.
صادقی با اشاره به این که سایپا دو فصل گذشته در آسیا چهارم شد و به آسیا راه یافت، افزود: سالیان سال در سایپا  بازی کردم و توانستم با این تیم قهرمان شویم.
وی تصریح کرد : سایپا  تیم جوان سخت کوشی است و برای آینده بسته شد، شناخت خوبی از بازیکنان دارم با برخی از آنان همبازی بودم و این موضوع از نظر فنی و اخلاقی به روند مثبت کار من در این تیم کمک شایانی می کند.
صادقی افزود: تیم ما آمادگی کامل برای مسابقات لیگ برتر را دارد و در این زمینه همه تلاش خود را برای موفقیت انجام خواهیم داد.
به گزارش ایرنا ، دیدار تیم های ذوب آهن و سایپا  در هفته اول لیگ برتر فردا از ساعت ۲۰:۱۵دقیقه در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می شود.
۸۱۱۴/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.