به گزارش ایرنا، جورج لیکنز، عصر روز پنجشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در چارچوب مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران با ابراز خرسندی از حضور در شهر زیبای اصفهان اظهارداشت: وقتی که برای مربیگری به ایران آمدم تیم های لیگ برتر ایران به خصوص تیم خوب ذوب آهن را رصد کردم و یکی از تیم های خوب لیگ برتر است و می تواند برای تیم ما خطرناک باشد.
وی با بیان اینکه بین این دو باشگاه ارتباطات خوبی وجود دارد، افزود: تیم ذوب آهن نتایج درخشانی در لیگ قهرمانان آسیا به دست آورده است و پیروزی این تیم برابر الوصل امارات به آنها تبریک می گویم ، این تیم خوب می تواند در دیدار فردا برای ما مشکل ایجاد کند و خطرناک باشد.
وی با اشاره به حضور برخی از بازیکنان تیم ذوب آهن به عنوان سرباز در تیم تراکتورسازی تبریز اظهارداشت: دیدار فردا بزای سختی خواهد بود و تیم ما در دو بازی اخیر با بدشانسی مواجه شد.
سرمربی تیم تراکتورسازی با بیان اینکه وضعیت از اخباری در بازی فردا تا پایان استقاه خواهیم کرد، افزود : در دیدار فردا اکبر ایمانی نیز محروم است و نمی تواند برای تیم ما بازی کند.
جورج لیکنز با بیان اینکه تیم فوتبال ذوب آهن از اعتماد به نفس بالایی به دلیل پیروزی های اخیرش به دست آورده است ،افزود: تا پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران 4 دیدار دیگر باقی مانده است و باید بازیکنان بیشتر مراقبت کند و کارت نگیرند.
سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز با بیان حمایت از اشکان دژاگه ومسعود شجاعی از بازیکنان ملی پوش تراکتورسازی تصریح کرد: این بازیکنان شخصیت بزرگی دارند و روی تیم تاثیرگذارند و باید مورد حمایت واقع شوند.
وی با اشاره به بازی های تیمش در دیدارهای گذشته افزود: تیم خوب ذوب آهن در ابتدای فصل نتایج خوبی را به دست نیاورد ولی در حال حضار در نتیجه گیری خوب عمل می کند.
سرمربی تیم تراکتور سازی با بیان اینکه این تیم در 9 دیدار گذشته اش هفت برد و 2 تساوی کسب کرد ،افزود: ما برای کسب امتیاز و پیروزی به اصفهان آمدیم و سعی من بر این بود از تیم های ایرانی حمایت کنم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان اینکه من هیچ وقت قول قهرمانی نمی‌دهم ، تصریح کرد: در فصل گذشته تراکتورسازی مشکلات زیادی را پشت سرگذاشت ولی در حال حاضر عملکرد درخشانی دارد و سعی ما بر این است پله پله پیش برویم و جایگاه اصلی مان دست یابیم.
دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر روز جمعه هفته جاری از ساعت 19در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.