امام جمعه شاهین شهر با اشاره آزادی نفت‌کش توقیف شده ایرانی گفت: آزادی این نفت‌کش بیانگر شکست مفتضحانه آمریکا و انگلیس در این ماجرا بود.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در شاهین‌شهر، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا صالحیان در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شاهین‌شهر، گفت: ارزش یک نفر که حب علی(ع) را در دل دارد به بصیرت سیاسی اوست.
وی افزود: ولی امر مسلیمن اهداف والایی در نظر دارد و باید هدف‌های بزرگ رهبری را مدنظر قرار دهیم و اموری چون تورم و گرانی را بزرگ نکنیم.
 وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب قصد دارد با هدایت و رهبری مسلمانان جهان استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی را نابود کند.
حجت الاسلام صالیحان ادامه داد: دشمنی استعمار پیر، آمریکا و رژیم صهیونیستی با جمهوری اسلامی ایران به دلیل اهداف بزرگ رهبر معظم انقلاب است.
وی، افزود: از غدیر درس بگیریم و از رهبر و ولی امر مسلمین حمایت و اطاعت کنیم.   حجت الاسلام صالحیان اقدامات رئیس قوه‌قضاییه را ستود و افزود: اقدامات آیت الله رئیسی در پاک‌سازی قوه قضائیه از فسادهای رخ داده امری پر ارزش است.
 وی با اشاره آزادی نفت‌کش توقیف شده ایرانی اظهار کرد: آزادی این نفت‌کش بیانگر شکست مفتضحانه آمریکا و انگلیس در این ماجرا بود.
خطیب جمعه شاهین‌شهر به سال‌روز بازگشت آزادگان جنگ تحمیلی به کشور اشاره کرد و افزود: هر آزاده جنگ تحمیلی پرچم و نشانه‌ای از رشادت‌های ۸ سال دفاع مقدس است.
حجت الاسلام صالحیان ۳۱ مرداد روز جهانی مساجد دانست و افزود: علت نام‌گذاری این روز به آتش کشیدن مسجدالاقصی توسط صهیونیستی‌ها در سال ۱۳۴۸ است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.