حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی در مسجد جامع این شهر با اشاره به دیدار گروه های جهادی با رهبر معظم انقلاب افزود : حل مشکلات اقتصادی کشور نیازمند تلاش ،روحیه و کار جهادی است.

وی مشارکت عمومی را برای تحقق عدالت و پیشرفت ضروری خواند و گفت: جوانان کشور ظرفیت های بسیار بزرگی هستند که با استفاده از توانمندی های آنان محرومیت زدایی  با سرعت انجام خواهد شد.

صفایی پور به موقعیت جغرافیایی شهرستان میامی اشاره کرده و تصریح نمود : بخشی از مشکلات و گرانی ها در این شهرستان ناشی از کمی نظارت و ضعف مدیریت است ، تلاش و کوشش شبانه روزی برای حل این مشکلات لازم است.

  خطیب جمعه میامی به تصویب طرح توانمندسازی شهرستان میامی هم اشاره کرد و گفت : این شهرستان قابلیت ها و ظرفیت های فراوانی در بخش های مختلف دارد که استفاده از آن ها به برنامه ریزی دقیق و کوشش مسوولان و مشارکت مردم نیاز دارد .

وی مقابله و مقاومت را تنها راه ملت های زیرستم مانند یمینی ها برای رسیدن به پیروزی خواندو تصریح کرد: بدون شک ملت بزرگ یمن با ایستادگی در برابر دشمنان به پیروزی خواهند رسید.

  صفایی پور بر بزرگداشت عید سعید غدیرخم هم تاکید کرد و گفت:  این روز فرصت مناسبی برای احیای هویت اسلامی است ، غدیر روز اکمال دین و اتمام نعمت بر محور تداوم خط رسالت در قالب امامت است.

وی گفت : نسل جوان کشور باید با آرمان های حضرت علی(ع) مانوس و آشنا شوند.

برگزاری میز خدمت توسط اداره دامپزشکی میامی از دیگر برنامه های نمازجمعه این هفته میامی بود.

۷۳۵۷/۶۱۶۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.