نمایند مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: موسسه مهد قرآن توانسته است در زمینه حفظ قرآن در کشور کاملاً تخصصی عمل کند.

به گزارش خبرنگار ایسنا -منطقه اصفهان در گلپایگان علی بختیار امروز(سه‌شنبه) در آیین افتتاحیه یازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن کریم همراه با ترجمه و تدبر که در خوانسار برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار برای دومین بار میزبان مسابقات کشوری حافظان قرآن کریم هستند. خداوند در قرآن به همسران پیامبر(ص) سفارش می‌کند که هرچه کلام الهی در خانه‌هایتان نازل می‌شود به خاطر بسپارید و آن را در زندگی به کار ببندید، مخاطب این سخنان فقط گروهی خاص نیست بلکه همه مسلمانان در کمک به قرآن و حفظ آن شریک هستند.

وی ادامه داد: حفظ قرآن کریم کار بسیار با عظمت و بزرگی است که شما حافظان کلام وحی موفق به انجام این کار شدید، به شما تبریک می‌گویم که در این راه قدم گذاشتید و شک ندارم که تک‌تک شما مورد عنایت خداوند و ائمه اطهار قرار گرفته‌اید.

نمایند مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی، گفت: به کسانی که دست‌اندرکار، مسئول هماهنگی و خادم قرآنیان هستند، مدیران شعب و مراکز قرآنی و مدیران استانی سراسر کشور تبریک می‌گویم که در این مسیر، که یک مسیر موفق جهت حفظ همراه با تدبر بوده موفق عمل کردند.

بختیار با بیان اینکه حافظان و حاملان قرآن جایگاه ویژه‌ای دارند، اضافه کرد: موسسه مهد قرآن توانسته است در زمینه حفظ قرآن در کشور کاملاً تخصصی عمل کند. شما بهترین راه ارتباط و انس با قرآن و حفظ همراه با ترجمه و تدبر را فرا گرفته‌اید که این بهترین روش است. در صدر اسلام ملاک تقدم افراد در کارهای مهم و حساسِ اجتماعی، دانستن قرائت و حفظ قرآن بوده است و هر مسلمانی که بیش از دیگران قرآن را فراگرفته بود و در حفظ و تفسیر به دیگران ارجح بود، در کارهای مهم و حساس گماشته می‌شد.

کد خبرنگار:13083


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.