نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت:انقلاب اسلامی قرآن را از مهجوریت در آورد.

 به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، آیت الله امان الله نریمانی در مراسم افتتاحیه مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که امروز(۳۱ تیر) در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه امام خمینی(ره) در شرایطی که تمامی کشورهای اسلامی جذب کمونیست شده بودند، انقلاب اسلامی را با تکیه بر قرآن به پیروزی رساند، افزود: با پیروزی انقلاب به قرآن بها داد شد و انقلاب اسلامی‌ قرآن را از مهجوریت در آورد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اسلام آمریکایی با اسلام واقعی فاصله زیادی دارد، اضافه کرد : تنها با عمل کردن به قرآن می توان این کتاب آسمانی را از مهجوریت درآورد، وگرنه در دوران طاغوت هم قرآن چاپ می‌شد.

وی با اشاره به اهمیت عمل کردن به قرآن، اضافه کرد: قرآن را تند خواندن و رد شدن و احیانا خلاف آن عمل کردن خیلی خطرناک است.

وی اضافه کرد: اگر امروز دنیا بازیچه دست یهود شده و قربانیان آن مسلمانان هستند ،به این دلیل است که به قرآن آن طور که پیامبر اسلام (ص) فرموده عمل نشده است.

آیت الله نریمانی سپس از قرآن کریم به عنوان کتاب انسان ساز یاد کرد و افزود: با کار قرآنی می توانیم جامعه  اسلامی را در مسیر سعادت و خوشبختی قراردهیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در ادامه از ائمه اطهار به عنوان معلمان حقیقی قرآن یاد کرد و افزود: باید برای عمل کردن به قرآن بر اساس آموزه های این بزرگواران برنامه ریزی شود.


 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.