به گزارش ایرنا معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در این مراسم گفت: عمل به آموزه های قرآنی و رفتار و منش بسیجی و جهادی داشتن و نیز در صحنه بودن رموز موفقیت و پیروزی است.
حمیدرضا ابراهیمی افزود: هر جا این تفکر و روحیه و وقت گذاشتن بدون ساعت شمار باشد ، نصرت و پیروزی به دنبال خواهد داشت و هر کجا که بی حالی و تفکر اداری ساعت هشت صبح و چهار بعد از ظهر باشد ، توفیقی حاصل نخواهد شد.
وی با توصیه به جوانان که از گوهر جوانی خود به خوبی استفاده کنند تصریح نمود : آنچه سبب بقای انقلاب اسلامی است ، عمل به قرآن و آموزه های آن است با توجه به اینکه ماندگاری انقلاب نیز تا به حال ناشی از تلاش افرادی است که به صورت گمنام با عمل به قرآن فعالیت داشته اند.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم یاد آورشد: مردمی که دغدغه یادگیری خواندن ، قرائت و حفظ قرآن را دارند باید از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه بدون داشتن تحصیلات آکادمیک و رسمی بهره مند شوند.
ابراهیمی در ادامه با تشکر از همراهی خیرین و واقفین دربه وجود آمدن دانشکده علوم قرآنی به لزوم توجه به چگونگی بهره برداری صحیح و منطقی از منابع وقف در راستای اقتضائاتی که استان یزد و شهرستان میبد دارد ، اشاره نمود.
فرماندارمیبد نیزدراین مراسم از اقدامات و تلاشهای دکتر موسوی رئیس دانشکده علوم قرآنی میبد طی حدود 9 سال در کسوت ریاست این دانشکده در مسیری از پیش تعریف شده در راستای توجه به آموزش و پرورش ، فرهنگ ونیز داشته های معنوی قدر دانی نمود.
در این مراسم از زحمات دکتر سید مصطفی موسوی قدردانی شد و دکتر مجتبی محمدی مزرعه شاهی به عنوان سرپرست دانشکده علوم قرآنی بفروئیه میبد معرفی گردید.
دانشکده علوم قرانی بفروئیه میبد به مساحت 21 هزار مترمربع در میان مجموع 16 دانشکده علوم قرانی کشور، همیشه رتبه اول تا پنجم از لحاظ کیفی و کمی را دارا بوده است.
تعداد فارغ التحصیلان دانشکده از ابتدا تاکنون 1030 نفر بوده اند.
مرکز شهرستان 100هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
9934/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.