امام جمعه موقت شاهین‌شهر گفت: تحریم سردار مذاکره (ظریف) عبرتی برای سیاستمدارانی است که چشم بر توانمندی‌های ایران و راهبردهای رهبر معظم انقلاب بسته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در شاهین‌شهر، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا محمدی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شاهین‌شهر، به تحریم وزیر امور خارجه توسط آمریکا اشاره کرد و افزود: نکات مهمی در این بحث است؛ اولا این تحریم هاهیچ اثری ندارد، رهبر معظم انقلاب را تحریم کردند، فرمانده سپاه را تحریم کردند و امروز به قول خودشان سردار مذاکره را تحریم می کنند، اما پیام این تحریم ها به کسانی است که ۶ سال است دل به این دشمنان داده بودند.

وی تصریح کرد: تحریم ظریف عبرتی است برای سیاستمداران ما که اگر دشمنان دستشان برسد به هیچ کسی رحم نمی‌کنند و هیچ کس را استثنا نمی کنند. باید دست از شعار برجامی برداریم و با شعار پراکنی و فرافکنی برجامی هیچ چیز تغییر نمی کند.

امام جمعه موقت شاهین‌شهر به صادرات بنزین اشاره کرد و افزود: قرارگاه خاتم الانبیا بارها ثابت کرده ‌که می تواند در اقتصاد، معیشت و صنعت کشور موثر و مفید باشد.

وی افزود: اگر در امور سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... دولتمردان و سپاه دست در دست هم دهند می‌توانند از توانمندی‌های داخلی کشور به خوبی بهره ببرند.

حجت الاسلام محمدی به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: دشمن در چند جبهه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی جنگ روانی را با ایران دنبال می کند.

وی تصریح کرد: ناامیدی همچون سمی مهلک برای جامعه است و القا یاس و ناامیدی بین جوانان از آینده کشور باعث عدم تحرک جوانان و پویایی آنان می‌شود.

خطیب نماز جمعه شاهین‌شهر، با تکیه بر سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع ورزشکاران، افزود: نباید تکیه بر توانمندی دشمن حتی در امور ورزشی داشته باشیم.

وی به پیروزی حزب الله در جنگ ۳۳ روزه اشاره کرد و گفت: شمارش معکوس پیروزی یمن بر آل‌سعود آغاز شده و به زودی شاهد پیروزی یمن بر آل‌سعود خواهیم بود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.