نصرت الله  لطفی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، افزود: هر نظامی را با هر توان، قدرت مالی و امکاناتی را به جز نظام متکی بر مردم می توان شکست داد.
 وی با بیان این که تجلی حضور مردم در انتخابات ها و راهپیمایی ها به نمایش گذاشته می شود، اظهارداشت:  انتخابات ها ویژگی خاص خود را دارد و گاهی منافع حزبی، قبیله ای  و گروهی در آن تاثیرگذار است ولی راهپیمایی ها و آیا اختیاری بودن و مردمی بودن محض نشان از اخلاص واقعی شرکت کنندگان و پیوند ناگسستنی ملت با امام همین است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: راهپیمایی ها تجلی هدایت قلوب مردم توسط خداوند و احساس تکلیف مردم برای حضور در مقاطع گوناگون دفاع از نظام اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: بعد از ۴۰ سال توطئه های برغم وجود مشکلات، مردم هر ساله با شکوه تر از قبل در صحنه حضور پیدا می کنند.
لطفی تصریح کرد : شورای هماهنگی یعنی همه مسوولان نهادهای انقلابی و اداری و در واقع  ستاد نماز جمعه، سپاه ارشاد اسلامی، تشکل های مردم نهاد و برخی دستگاه های دیگر در این نهاد فرا سازمانی گردهم می آیند تا برای برگزاری چنین مراسمی با هدف خدمت به مردم تصمیم گیری کنند.
وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهادی است که در غربت به سر می برد، افزود: برغم رایزنی های بسیار امسال تازه توانستیم ردیف اندک در بوجه برای برنامه های شورا در نظر بگیریم.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به خدمات جعفر عسکری در دوران تصدی مسوولان این شورا در اصفهان، گفت: هر کجا رفتیم همه به اتفاق آقای احمدی را پیشنهاد کردند و من اینجا اعلام می کنم آقای احمدی بازنشسته نیستند.
مراسم تکریم جعفر عسگری و معارفه محمد علی احمدی رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در سالن همایش های صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار شد.
جعفر عسکری از سال ۷۴ تا ۸۳ به عنوان جانشین شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی اصفهان و از سال ۸۳ تاکنون به عنوان رئیس این شورا خدمت کرد.
محمدعلی احمدی دانش آموخته کارشناسی ارشد حقوق و هم اکنون دبیر کنگره ملی سرداران و ۲۴ هزار شهید استان است. مسئول تبلیغات جبهه و جنگ قرارگاه کربلا، مسئول تبلیغات و انتشارات سپاه اصفهان، معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در دهه ۷۰، مدیر طرح و برنامه سپاه اصفهان، معاون بازرسی سپاه اصفهان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اصفهان، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان از جمله مسوولیت های سابق او در نهادهایی اجرایی بوده است.
/۶۰۲۶//۷۱۳۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.