به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه شهر خرمدره با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: امام حسین (ع) نماینده و خلیفه واقعی خداوند بر روی زمین است و همان گونه که خداوند امر به عدل و احسان می کند، امام حسین (ع) نیز می فرماید من نیز برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرده ام و حضرت ابوالفضل (ع) نیز قهرمان دانش و نبرد است.
وی با تبریک ولادت امام سجاد (ع) که مصادف با سالروز تاسیس سپاه پاسداران شده است، افزود: این امام بزرگوار با تقدیم رساله حقوق و صحیفه سجادیه که زبور آل محمد(ص) است به هدایت انسان ها اقدام کردند.
امام جمعه خرمدره با تبریک روز پاسدار، خاطرنشان کرد: این افراد عمل به وظیفه دارند و پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی هستند که امام خمینی (ره) در صحیفه سجادیه ارزش کار پاسداران در راه خدمت به خدا را بیشتر از نماز عنوان می دارد.
وی ابراز کرد: وظایف سپاه علاوه بر حفاظت از انقلاب اسلامی، دفاع در جنگ تحمیلی، بازسازی خرابی های جنگ تحمیلی، خدمت به ملت و دولت در زمان تحریم، مهار فتنه های داخلی و خارجی و فعالیت در جنگ اقتصادی و جنگ نرم دشمنان و اقدام به احداث سد و پالایشگاه بوده است.
حجت الاسلام حسینی بیان کرد: پیروزی در مقابل آمریکا و گروه های تکفیری از دیگر افتخارات سپاه بوده و در جنگ های 33، 21 و 50 روزه در مقابل اسرائیل و در کنار حزب الله بوده است.
وی با اشاره به سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به طبس بیان کرد: خداوند توسط شن ها چشم شیطان را کور کرد.
6085/7324
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.