رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مردم وفادار ایران با تحمل تمام سختی‌ها و مشکلات هرگز پشت انقلاب و دستاوردهای چهار دهه نظام اسلامی را خالی نمی‌گذارند.
حجت‌الاسلام ولی نظرپور در آستانه سالرووز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: 12 مرداد ماه با فرمان امام راحل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شکل گرفت تا بستر مناسب برای تعظیم شعایر و ایام‌الله‌ها فراهم آید.
وی خاطرنشان کرد: این مجموعه در کنار سایر نهادهای انقلابی و مردمی تلاش می‌کنند تا نسبت به تعمیق باورها و اعتقادات، اعتلای فرهنگ انقلابی و افزایش مشارکت مردم اقدام کرده و زمینه حضور آحاد جامعه را در مناسبت‌های مختلف فراهم آورد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در چند محور به وظیفه خطیر خود عمل می‌کند، افزود: ما در پاسداشت ایام دهه فجر، 9 دی، 12 فروردین، روز قدس، 7 تیر، 8 شهریور و ... با برنامه‌ریزی‌های دقیق برنامه‌های مناسبتی و پاسداشت را برگزار می‌کنیم و به یقین این مجموعه با حضور به موقع بستر مشارکت فعال مردم را فراهم می‌آورد تا توطئه‌های دشمنان نیز خنثی شود.  
نظرپور به دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر در عرصه تولید علم، فناوری‌های هسته‌ای، موشکی و ... اشاره کرد و گفت: به فضل الهی ما در این چهار دهه به توفیقات بیشماری دست یافتیم که حتی دشمنان نیز به آن معترفند و به قدرت و عظمت این ملت اذعان دارند.
وی هنر انقلاب اسلامی را نفی استکبار و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی آنها توصیف و اظهار کرد: برخلاف کشورهای منطقه که گاو شیرده آمریکا محسوب می‌شوند دامن ملت ایران به ذلت و خواری آلوده نشده و این ملت در تداوم راه امام و شهدا با وجود همه سختی‌های اقتصادی و مشکلات معیشتی در صحنه حاضر بوده و پشت انقلاب و رهبری را خالی نمی‌گذارند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل ضرورت دقت مسئولان کشور را در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی یادآور شد و خاطرنشان کرد: اهل بازار و اصناف باید با پرهیز از احتکار و گرانفروشی به تامین آذوقه مردم همت کنند چرا که در مکتب اسلام محتکران و گرانفروشان گناهکارانی محسوب می‌شوند که مردم گناه آنها را هرگز نمی‌بخشند.
نظرپور ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن نیاز به مراقبت و پاسبانی افراد دلسوز و شایسته‌ای دارد که بهتر است بدون کوتاهی و غفلت سعی شود تا در عرصه‌های مختلف با دفاع از حق و حقوق این ملت زمینه عزت روزافزون فراهم آید.
وی در پایان اظهاران رئیس جمهور آمریکا را در باب مذاکره با ملت ایران یادآور شد و تصریح کرد: این اظهارات نشان دهنده استقامت و پایداری ملت ماست که حتی آمریکا را وادار به مذاکره کرده که ضروری است با حفظ شان و شوکت این ملت و نظام با تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری در این زمینه ورود پیدا کنیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.