به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی روز دوشنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهرستان قائمشهر افزود: امسال 22 بهمن با هر 22 بهمن دیگری متفاوت تر بوده است چرا که مردم با حضور حداکثری خود حماسه‌ ای بی‌ نظیر را بار دیگر خلق کرده اند .
وی با اعلام اینکه انقلاب ایران اسلامی نتیجه تلاش همه انبیاء الهی، امام راحل (ره) و مردم بوده است، گفت: انقلاب ایران اسلامی در زمانی به وقوع پیوست که تبلیغ می شذ دین از سیاست جداست و دین باید صحنه اجتماعی را خالی کند و در امور اجتماع دخالت نکند ولی در چنین شرایطی با مرجعیت امام راحل ( ره ) و با تفسیری که از آموزه دین به مردم ارائه کردند، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
رئیس سازمان عقیدتی ، سیاسی نیروی انتظامی افزود: عدالت ، امر به معروف و نهی از منکر و دفاع از حقوق مستضعفین از ارزش های انقلاب اسلامی بود و امام راحل نیز در کنار این ارزش های ناب بر آزادی و نفی سلطه در جامعه به عنوان یک ارزش و گفتمان و مطالبه عمومی تاکید کردند.
ادیانی گفت: امام راحل این ارزش ها را به عنوان یک مرجع دینی که اهل بیت درصدد تحقق آن بودند در جامعه به ملت ایران نشان داده است و ملت ایران چون مسلمان بود و این ارزش ها را قبول داشت به امام رجوع کرد و خواسته ها و مطالبات به حق خود را در تحقق اسلام دید.
وی با بیان اینکه دعوای ما به همه دنیا بر سر ارزش های اسلامی است، افزود: ملت ایران در مقابل همه تهدیدات و آسیب های دشمن و حتی تحریم های اقتصادی ایستادگی کرده تا ما امروزه توانسته ایم چهلیمن سالگرد پیروزی انقلاب را جشن بگیریم .
رئیس سازمان عقیدتی ، سیاسی نیروی انتظامی تاکید کرد : ملت ایران برای ارزش های اسلامی قیام کرده چون این ملت پیشرفت ، آزادی و تلقی خود را در اسلام مطالبه می کند .
وی با بیان این که ایران اسلامی در عرصه های نظامی هم پیشرفت چشمگیری داشته است، افزود : پیشرفت های ایران در همه عرصه ها باعث شد تا ملت ایران به دشمنان داخلی و خارجی خود نشان دهند که اسلام همچنان زنده است و همیشه پای ارزش های انقلابی ایستادگی می کند .
رئیس عقیدتی ، سیاسی نیروی انتظامی در پایان به دستاورد حماسه بزرگ 22 بهمن ماه اشاره کرد و گفت که دستاورد حماسه بزرگ 22 بهمن ماه آن است که ما همیشه پای ارزش های انقلاب ایستادگی کنیم تا با پیشرفت های روز افزون مواجه شویم .
اقشار مختلف مردم قائمشهر اعم از پیر و جوان، زن و مرد ، مسئولان و خانواده های شهدا در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت کردند .
آنان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون های همچون 'انقلاب انفجار نور بود'، '22 بهمن ماه یوم‌ ا... است'،‌ 'ای رهبر آزاده ، آماده‌ایم، آماده' و همچنین پرچم‌های سه رنگ جهوری اسلامی ایران، پیام استکبار ستیزی خود را به گوش جهانیان رساندند.
مسیر راهپیمایی 22 بهمن ماه در شهرستان قائمشهر از میدان طالقانی تا میدان امام (ره ) برگزار شد .
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.