به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره ملی قرآنی در اصفهان افزود: مسوولان برگزاری جشنواره ملی قرآنی با تدبیر و درایت از همه ظرفیت های استان استفاده کنند.
وی اظهارداشت: باید در برگزاری جشنواره ی قرآنی پیش رو از همه نیروها و ظرفیت های استان برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره استفاده شود.
استاندار اصفهان ادامه داد : برغم تلاش های صورت گرفته ولی هنوز قرآن در جامعه مظلوم واقع شده است و امیدواریم که خداوند توفیق خدمت به قرآن را به همه ما عطا فرماید.
وی با بیان این که برگزاری جشنواره های قرآنی به طور قطع برکاتی برای استان خواهد داشت، افزود: مسوولیت بسیار بزرگی در قبال قرآن بر عهده داریم و باید از این فرصت ها برای اشاعه و ترویج قرآن و عمل به آن استفاده کنیم.
رضایی اضافه کرد : محتوای قرآن برای جوانان امروز بسیار جالب است و باید زمینه های بیشتر بهره برداری از این کتاب مقدس در استان فراهم شود.
وی خاطرنشان کرد: باید در جشنواره ی قرآنی پیش رو از همه نیروها و ظرفیت های استان استفاده شود و با درگیر کردن همه دستگاه ها از امکانات این مجموعه ها استفاده شود.
وی بر مشارکت خیرین در برگزاری این جشنواره تاکید کرد و افزود: برگزاری جشنواره قرآنی توفیقی ارزشمند است و باید از تمامی ظرفیت ها برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره استفاده شود.
استاندار اصفهان از آمادگی مدیریت استان برای برگزاری این جشنواره خبر داد و اظهارداشت: مسوولان مربوطه تلاش کنند با تدبیر و درایت از امکانات و پتانسیل ها حداکثر بهره را ببرند.
به گزارش ایرنا، جشنواره ملی قرآنی در مهرماه سال جاری در استان اصفهان برگزار می شود.
6994/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.