عباسعلی پوربافرانی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود : شکوه و عظمت ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان جهان به ویژه آمریکا و اسراییل بود که آنان نتوانستند بزرگی و عظمت حرکت ملت ایران را ببینند دست به این کار تروریستی زدند.
وی چنین اقدام های سبوعانه را بیانگر ضعف دشمنان ملت ایران برشمرد و اظهارداشت : دشمنان ایران اسلامی می خواستند جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را تحت الشعاع قرار دهند اما به همت ملت همیشه در ضحنه چنین اتفاقی شکل نگرفت.
نماینده مردم نایین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : انجام چنین اقداماتی نشانگر عمق خوی ددمنشانه دشمنان ملت ایران است، کشور پاکستان که در برابر تروریستها همیشه کوتاه آمده و با آنها مقابله لازم را نکرده باید پاسخگو باشد.
پوربافرانی خاطرنشان کرد : به طور قطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ محکمی به این اقدام پلید و ضد انسانی دشمنان خواهد داد و انتقام خون پاسداران شهید را از جنایتکاران خواهد گرفت.
به گفته وی دشمنان در آینده هم در پی فرصتی برای چنین اقدامات تروریستی خواهند بود چرا که مستبدان وقتی که عظمت ملت را می بینند به هر اقدام ناشایستی متوسل می شوند تا حماسه های مردمی را تحت الشعاع قرار دهند.
پوربافرانی تاکید کرد: توطئه های دشمنان نمی تواند ملت ایران را به عقب نشینی وادار کند و اینگونه اقدامات وحشیانه که از سوی عوامل زورگویان جهان در کشورمان انجام می شود ملت ایران را بیدارتر و هوشیارتر از قبل خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران از لشکر امام حسین (ع) استان اصفهان را منفجر کردند.
در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد 27 نفر از نیروهای جان برکف سپاه شهید و 13 نفر دیگر زخمی شدند.
/6026/ 7136
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.