سرهنگ پاسدار قاسم حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه تروریستی در مجموع 27 شهید و 12 مجروح داشت که هفت نفر از مجروحان به اصفهان منتقل شده و پنج نفر باقی مانده به محض مساعد شدن وضعیت جسمی شان انتقال خواهند یافت.
وی گفت: بعد از بروز این حادثه تروریستی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در اطلاعیه ای با تبریک و تسلیت شهادت رزمندگان غیور و حافظان امنیت مرزهای ایران اسلامی، اینگونه اقدامات تروریستی را ناشی از عجز و ناتوانی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی توصیف و تصریح کرده است: این اقدامات ددمنشانه که با حمایت و پشتیبانی سرویس های اطلاعاتی نظام سلطه و صهیونیسم صورت می پذیرد نه تنها خللی در اراده پولادین حافظان و مدافعان مرزهای میهن ایجاد نمی‌کند بلکه عزم آنان را در حفظ و صیانت از امنیت مرزهای ایران اسلامی و آرامش و آسایش مردم راسخ و استوار تر می کند.
به گزارش ایرنا عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران را منفجر کردند.
در حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد 27 نفر از نیروهای جان برکف سپاه شهید و 12 نفر دیگر زخمی شدند.
7316 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.