رضا لایق روز شنبه در حاشیه برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی استان اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: فدراسیون با بررسی عملکرد مربیان در نهایت محمدی و بنا را به عنوان سرمربیان تیم های کشتی آزاد و فرنگی انتخاب کرد زیرا عملکرد گذشته آنها درخشان است.
وی اظهار داشت: عملکرد محمد بنا برای همه مردم مشخص است و غلامرضا محمدی نیز در گذشته سرمربی تیم کشتی آزاد بزرگسالان کشور بود و تیم کشتی آزاد نوجوانان در سال های گذشته با هدایت وی به موفقیت های چشمگیری دست یافت و امسال در بین مدعیانی همچون آمریکا، روسیه، ژاپن و جمهوری آذربایجان، قهرمان جهان شد.
دبیر فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه برای ادامه فعالیت بنا و محمدی در راس تیم های کشتی آزاد و فرنگی جای نگرانی وجود ندارد، تصریح کرد: مشخص نیست که انتخابات فدراسیون کشتی چه زمانی قرار است برگزار شود به همین دلیل سرپرست فدراسیون کشتی نمی توانست تیم های ملی را بلاتکلیف بگذارد.
وی اضافه کرد: رویدادهای مهمی مانند مسابقات قهرمانی آسیا و جهان، المپیک و جام جهانی را در پیش رو داریم و بلاتکلیفی تیم های ملی به صلاح کشتی نبود به همین دلیل محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی و غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد انتخاب شدند و مطمئن هستیم هر کس هم به عنوان رئیس فدراسیون برگزیده شود از نام آنها نمی تواند براحتی بگذرد.
لایق در باره زمان برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی گفت: وزارت ورزش و جوانان به ما اعلام کرده است که انتخابات فدراسیون پس از انتخاب رئیسان هیات های استان ها برگزار خواهد شد اما هنوز هیات کشتی چند استان بصورت سرپرست اداره می شوند به همین دلیل ما درصددیم تا هرچه سریعتر انتخابات هیات ها را برگزار کنیم.
دبیر فدراسیون کشتی با بیان اینکه تا یک ماه آینده انتخابات تمام هیات ها برگزار خواهد شد، گفت: هفته گذشته محمد داورزنی معاون وزیر ورزش در مصاحبه ای اعلام کرد که انتخابات فدراسیون کشتی در چند روز آینده برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: تصور می کردیم که از اول دی وزارت ورزش و جوانان مجوز ثبت نام نامزدهای ریاست فدراسیون کشتی را به ما بدهد اما هنوز مجوزی صادر نشده است.
لایق ابراز امیدواری کرد که مجوز ثبت نام نامزدهای انتخابات فدراسیون هرچه سریعتر از سوی وزارت ورزش و جوانان صادر و با برگزاری مجمع انتخابات، تکلیف فدراسیون کشتی مشخص شود.
دبیر فدراسیون کشتی در باره میزبانی رقابت های جام جهانی 2019 کشتی گفت: روس ها توانستند از لابی گری خود برای کسب میزبانی پیکارهای جام جهانی کشتی آزاد 2019 استفاده کنند و میزبانی این رقابت ها را از ایران بگیرند.
وی اضافه کرد: اما میزبانی مسابقات جام جهانی 2019 کشتی فرنگی به ایران واگذار شده است و برای برگزاری این رقابت ها استان های خوزستان و گیلان اعلام آمادگی کرده اند که با بررسی شرایط این استان ها، محل برگزاری این پیکارها مشخص خواهد شد.
انتخابات هیات کشتی استان اصفهان روز شنبه با حضور دبیر فدراسیون کشتی در تالار افتخارات اداره ورزش و جوانان این استان برگزار و مصطفی میرزایی با کسب 15 رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیات برگزیده شد.
در این انتخابات از 19 عضو مجمع 17 عضو حق رای داشتند که دو نفر از آنها رای ممتنع به صندوق انداختند.
مصطفی ترکی و مصطفی میرزایی نامزدهای انتخابات هیات کشتی استان اصفهان بودند که پیش از رای گیری، ترکی به سود میرزایی کناره گیری کرد و انتخابات با حضور یک نامزد برگزار شد.
میرزایی چهار ماه پیش با کناره گیری محمد مجیری رئیس سابق هیات کشتی استان اصفهان به عنوان سرپرست این هیات منصوب شده بود.
6027/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.