سرپرست اداره ورزش و جوانان سقز روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اولین مرحله آزمون درجه المپیکی و آزمون تئوری گزینشی المپیک داوران بین المللی در سال 2017 اواخر فرودین ماه امسال در قزاقستان برگزار شد.
فرزاد خاکی اضافه کرد: رحیم پور برای ارتقای سطح داوری خود در آزمون علمی و تئوری کلاس ارتقای داوران درجه یک بین المللی به درجه المپیکی (s1 ) در سال 2017 و همچنین گزینش برای المپیک 2020 ژاپن حضور یافت.
وی ادامه داد:رحیم پور تاکنون چندین دوره قضاوت در رقابت های جام جهانی و جام باشگاه های جهان، قهرمانی آسیا و اروپا و بیش از 30 مسابقه بین المللی و 80 مورد مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را در کارنامه خود دارد.
او یادآور شد: این داور سقزی در سال 2007 در کشور ارمنستان و در سال 2010 میلادی قطر، موفق شد مدرک داوری درجه سه و 2 بین المللی را دریافت کند و در رقابت های کشتی جام یادگار امام (ره) که اسفند ماه سال 1390 در قم برگزار شد توانست درجه یک داوری بین المللی را با موفقیت کسب کند.
خاکی بیان کرد: وی با اعزام از سوی فدراسیون کشتی توانسته است در رقابت های جهانی و آسیایی در داخل و خارج کشور به عنوان یکی از داوران ممتاز شناخته شود.
شهرستان سقز دارای 14 هزار ورزشکار سازماندهی شده است.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
7249/ 3020
**خبرنگار: ابراهیم محمدحسینی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.