امیر رضاپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات ورود به اردوهای تیم ملی کاراته پسران ایران با حضور 110 کاراته کا در رده سنی جوانان در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد که در پایان 2 ورزشکار این شهرستان به مقام اول دست یافتند‌.
وی افزود: 'هادی کیانی' در وزن 61 کیلوگرم جوانان توانست با شکست دادن 9 کاراته کای دیگر سکوی نخست این وزن را به خود اختصاص دهد.
رضاپور بیان کرد: وی با کسب مدال طلا در بین 110 کاراته کای از سراسر کشور به ناکامی جوانان استان در مسابقات گذشته پایان داد.
وی افزود: این ورزشکار در مصاف با حسین خدری دارنده 2 مدال طلای آسیا در قزاقستان و ژاپن توانست با اقتدار و با نتیجه پنج بر صفر، قهرمان 2 دوره آسیا را شکست دهد.
رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: 'سیدعلی کریمی' دیگر کاراته کای این شهرستان نیز با وجود اینکه از ناحیه دست و پای چپ مصدوم بود، در وزن منهای 67 کیلوگرم توانست با غلبه بر تمامی حریفان خود مدال طلای مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته امید ایران را کسب کند.
وی افزود: این ورزشکار عنوان کاپیتان تیم ملی امید ایران و کسب مقام در مسابقات جهانی و آسیایی را در کارنامه خود دارد.
وی اظهار داشت: ورزشکارن میاندوآبی در این رقابت ها علاوه بر این که مقتدرانه درخشیدند، توانستند توان فنی بالای خود را نیز به رخ تمامی حریفان خود بکشند.
به گزارش ایرنا، میاندوآب یکی از مهمترین قطب های رشته های رزمی به ویژه کاراته در آذربایجان غربی است که کاراته کاهای این شهرستان همواره در رقابت های بین المللی و داخلی توانسته اند عناوین زیادی را به خود اختصاص داده اند.
میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.