به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی روز یکشنبه در سخنرانی مراسم راهپیمایی 13 آبان در اصفهان افزود: توطئه‌های آمریکا از قبل از انقلاب اسلامی آغاز شد که نمونه آن کودتای 28 مرداد، تبعید امام راحل (ره)، کشتار دانش آموزان و دانشجویان در 13 آبان و تلاش برای ابقای شاه بود.
وی ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی نیز توطئه های مختلفی از جمله جاسوسی از ملت و نظام صورت گرفت و با اشغال این لانه جاسوسی، دولت موقت و بعد از آن بنی صدر با اقدام امت اسلامی مخالفت کردند.
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان افزود: ملت حاضرند از هستی خود بگذرند ولی اجازه ندهند خدشه ای به راه امام (ره) و انقلاب وارد شود.
حجت الاسلام موسوی لارگانی تصریح کرد: اشغال لانه جاسوسی آمریکا سرآغاز حرکت رو به ضعف و افول این رژیم است به گونه ای که امروز در سراسر دنیا ملت های بیدار در برابر آمریکا ایستاده اند و حتی هم پیمانان او نیز حاضر به فرمانبری نیستند و حرف او را گوش نمی کنند.
وی با بیان اینکه تحریم ها مختص به سالهای اخیر نیست بلکه از ابتدای انقلاب بوده است، افزود: مسئولان باید توجه داشته باشند که تحریم ها فرصت است و اگر نبود امروز وابسته محض بودیم و اقتدار کنونی را نداشتیم، اگر تحریم ها نبود به فکر تولید نبودیم و آمریکا و اسرائیل از موشک های ما وحشت نداشت.
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه کشور ایران در دوران پهلوی خریدار سلاح بود و هیچ تولیدی نداشت، اضافه کرد: وقتی حکومت صدام ، ایران را موشک باران می کرد، نمی توانستیم جواب دهیم اما امروز هرگاه حرکات مذبوحانه ای از سوی داعش صورت می گیرد و با پاسخ قاطع موشکی ایران اسلامی مواجه می شود.
وی تاکید کرد: این قدرت نظامی مرهون زحمات نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران است و مسئوولان نیز باید چشم امیدشان به ملت باشد نه بیرون از کشور و از تحریم ها به عنوان فرصت استفاده کنند.
موسوی لارگانی خطاب به مردم گفت: بدانید فریادهای حضورتان توسط آمریکا شنیده می شوند هر چند دوربین های آنها این جمعیت ها را نمی گیرد و اگر عده اندکی در گوشه کنار تجمع کنند آن را بزرگ جلوه می دهند ولی راهپیمایی بزرگ امروز شما و راهپیمایی عظیم اربعین را سانسور می کنند.
وی ادامه داد: پیشرفت های امروز با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و این پیشرفت ها توسط جوانان بوده است و امروز هم چشم امید رهبری به سمت شما جوانان است.
مـراسـم راهپیمایی ضـد اســتـکبـاری یـوم الله ۱۳ آبـان' صـبح امروز همزمان با سـراسـر کشـور از ساعت ۹ صبح، از میدان امام حسین علیه السلام اصفهان به طرف خیابان باغ گلدسته ابتدای خیابان پاسداران برگزار شد.
در این مراسم اقشار مردم اصفهان به همراه مسئولان اجرایی ، دانش آموزان و دانشجویان با دیگر با آرمان های والای انقلاب اسلامی پیمان دوباره ای بستند.
7134/9913/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.