به گزارش ایرنا، امید نمازی شامگاه روز پنجشنبه بعد از تساوی با تیم فوتبال پیکان در نشست خبری افزود : به جای سه امتیاز این دیدار یک امتیاز آن را گرفتیم و زیاد خوب نبوده است.
وی اظهارداشت : در این دیدار توپ به تیرک برخورد کرد و گل زدیم و موقعیت های زیادی هم داشتیم و بهتر از حریف بازی کردیم.
نمازی خاطرنشان کرد : ما موقعیت هایمان را گل نمی کنیم که نتیجه نمی گیریم و این مشکل تیم ما بر طرف می شود.
وی با بیان این که تیم پیکان چهارم جدول است و تیم ذوب آهن امروز خیلی از آنها بهتر بود، گفت: ما در نیمه اول چهار موقعیت صدر صد داشتیم ولی متاسفانه گل نشد.
نمازی همچنین به خط دفاعی ذوب آهن اشاره و اضافه کرد : نسبت به اوایل فصل خط دفاعی مان بهتر شده و هماهنگ تر شدیم و در این بخش مشکلات کمتر است و من راضی هستم.
وی تصریح کرد : در این فصل چهار بازیکن که در گلزنی می توانستند کمک کنند در هفته دوم گل از دست دادیم و در این موقعیت دو بازیکنی که می توانند گلزنی کنند یعنی رحیم زهیوی و ارسلان مطهری را جذب کردیم.
سرمربی ذوب آهن بیان کرد : ذوب آهن به یک مهاجم شش دانگ گلزن که تا آخر فصل هشت تا 9 گل برای این تیم گلزنی کند، نیاز دارد.
وی در مورد داوری این دیدار یادآور شد : داوری امروز خوب بود و به شکلی نبود که روی نتیجه بازی تاثیرگذار باشد، ولی داوری ها در نتیجه 6 تا 7 دیدار ما در لیگ برتر فوتبال تاثیر داشت.
دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 16:15 امروز در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آغاز شد و در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
با این نتیجه ذوب آهن با 11 امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرارداد و پیکان با 16 امتیاز چهارم است.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.