مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: با 4 گلی که مقابل استقلال خوزستان زدم، شب بسیار خوب و ایده‌آلی را پشت سر گذاشتم.

آنتونی استوکس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تبریز، در خصوص پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: ما توانستیم مقابل استقلال خوزستان بازی را به خوبی کنترل کنیم و به راحتی این تیم را شکست دهیم.

وی ادامه داد: من یکی از شب‌های ایده‌آل فوتبالم را در تبریز پشت سر گذاشتم، چون توانستم مقابل استقلال 4 گل به ثمر برسانم. مطمئن هستم با این روند قطعا می‌توانیم روند روبه رشدی داشته باشیم و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر باشیم.

مهاجم تراکتورسازی در رابطه با جدایی جان توشاک سرمربی تیمش گفت: در این مدت تغییرات بسیار زیادی داشتیم ولی به هرحال توشاک هم برای تراکتورسازی زحمات زیادی کشید و باید ما بازیکنان تلاش زیادی را داشته باشیم که بتوانیم تیمی که توسط توشاک به لیگ برتر ایران معرفی شد را قهرمان کنیم.

استوکس در پایان صحبت‌هایش اشاره‌ای به هواداران پرشور تراکتورسازی داشت و خاطرنشان کرد: هواداران همیشه حامی تیم بودند و همیشه باعث دلگرمی بازیکنان تیم بودند. ما بازیکنان هم سعی می‌کنیم با ارائه بازی‌های زیبا دل هواداران را شاد کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.