به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی روز پنجشنبه در نشست صمیمی هیات رئیسه اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی در سالن جلسات معصومیه فرمانداری قم اظهار داشت: با همراهی و همدلی دستگاه های مختلف شاهد رونق سرمایه گذاری و تولید در استان قم هستیم.
وی افزود: مشکلات بخش های مختلف در حوزه تولید، صادرات و سایر موارد در کارگروه های مربوطه بررسی می شود.
وی ابراز امیدواری کرد که با همدلی و هماهنگی های صورت گرفته، موانع تولید در قم حل شده و شاهد رونق اقتصادی باشیم.

** معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم نیز در این جلسه با اشاره به این که کارگروه های مختلفی از جمله تسهیل و رفع موانع تولید، توسعه صادرات، تنظیم بازار و سایر موارد در قم تشکیل شده است گفت: مسائل و مشکلات در این کارگروه ها به صورت جدی بررسی می شود.
مهرداد غضنفری گفت: برگزاری این کارگروه ها به صورت هفتگی باعث شده تا مدیران تصمیم گیر استان با حضور اصناف، مسائل را مورد بررسی قرار دهند.
وی ادامه داد: رویکرد اصلی کارگروه ها افزایش قیمت نیست، بلکه آنالیز قیمت ها و کاهش قیمت تمام شده و راهکارهایی جهت تسهیل در تولید است.
وی با بیان این که نیازمند تعامل بیشتر بین بخش دولتی و خصوصی هستیم گفت: اصناف می توانند با ارائه پیشنهادها و انتقادها در تصمیم گیری ها تاثیرگذار باشند تا با تعامل بیشتر موانع رفع شود.
معاون استاندار قم ادامه داد: مسئولان دستگاه های مختلف پذیرای دریافت پیشنهادهای مردمی هستند ضمن این که بسته های پیشنهادی این معاونت نیز در همه حوزه های اقتصادی در این شرایط خاص تهیه شده است که اجرای آن به بهبود شرایط کمک می کند.
غضنفری به نقش مهم اصناف در رونق تولید اشاره کرد و گفت: 90 درصد تولیدهای داخلی توسط اصناف در استان قم توزیع می شود.
وی تاکید کرد: در همین راستا ساماندهی اصناف در حال پیگیری است که نمایندگان آنان می توانند در نظارت بر واحدهای صنفی حضور پیدا کنند.
وی همچنین از جذب تسهیلات رونق تولید روستایی خبر داد و گفت: استان قم نسبت به سایر استان های کشور توانسته است در این عرصه پیش قدم باشد.
وی خاطرنشان کرد: استان قم با کسب تجربه و ارتقای فناوری ها در شاخص های اقتصادی و تولیدی روبه جلو حرکت می کند که این امر نشانگر هماهنگی و همدلی بخش های مختلف با یکدیگر است.
/8138/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.