به گزارش ایرنا ، در این مراسم معنوی و باشکوه ، استاندار قم گفت: وحدت کلمه رمز اصلی پیروزی نهضت اسلامی بود و امروز نیز ادامه این مسیر نیازمند یکپارچگی همه جانبه حاکمیت و مردم است.
سید مهدی صادقی استانداری قم افزود: شکل گیری انقلاب اسلامی ،حرکتی مردمی بود و دهه مبارک فجر یادآور خاطرات شیرین یکدلی مردم ایران برای هدف مشترک شکست رژیم ستم شاهی است.
وی ادامه داد: آنچه پس از 40 سال با وجود همه مشکلات داخلی و خارجی بدست آورده ایم نتیجه اعتقاد به اسلام و کمک ائمه اطهار(ع) بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بهره برداری از 146 پروژه با اعتبار 492 میلیارد تومان در این استان گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی در برنامه های دهه مبارک فجر حضور فعال خواهند داشت.

** تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) نیز دراین آیین ، پیروی مردم از مقام معظم رهبری را مهر ذلتی بر پیشانی دشمنان و طمع‌کاران به انقلاب دانست و گفت: دشمنان هیچ‌گاه ناامید نمی‌شوند و همواره برای خدشه واردکردن بر پیکر نظام اسلامی تلاش می‌کنند؛ از این‌ رو باید پاسداری از انقلاب بادل و جان انجام شود.
شرکت‌کنندگان در این آیین معنوی، پس از زیارت مضجع شریف کریمه اهل‌بیت(س)، بر سر مزار شهدای انقلاب مدفون در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) حضور یافته و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، مزار این شهدا را گلباران کردند.
7403/ 6133/ خبرنگار- محسن آقاگلی ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.