امام جمعه ماکو گفت: مطالبه گری از مسئولان حق ملت است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام ایوب رنجبری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ماکو افزود: این حق مسلم مردم است که خواسته خود را بیان کنند  ولی باید این اقدامات با هوشیاری و بصیرت کامل صورت گیرد چراکه دشمن همیشه در حال رصد امورات کشور است و در صورت پیدا کردن فرصت توطئه های خود را به مرحله عمل خواهد گذاشت.
وی در نگاهی کوتاه و تحلیلی بر بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی در دیدار مردم استان قم در سالروز حماسه ۹ دی گفت: حضرت آقا در این دیدار بیاناتی در خصوص سیاست‌های کلی داخلی و بین المللی بیان داشتند که مسئولین باید تک تک گفته های ایشان را نسبت به کارهای خود قانون بدانند و بکارببرند.
حجت الاسلام رنجبری بااشاره به حضور مردم در حمایت از انقلاب بعداز اغتشاشات اخیر تصریح کرد: این حضور مردم با یک تفاوت رخ داد که مردم  جهت حمایت از اصل انقلاب و سرکوب کردن اغتشاشگران و آشوبگران به خیابانها امدند و انزجار خود را از خودفروخته ها اعلام کردند.
وی افزود: مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی باید برای رفع معضلات و مشکلات مردم تلاش موثر کنند.
وی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود بر لزوم قانون شناس بودن مسئولین و مدیران تاکید کرد و افزود: مدیران دستگاههای اجرایی برای خدمت به مردم در حکومت و نظام اسلامی، قوانین اسلامی را ساری و جاری کنند.
حجت الاسلام رنجبری اتحاد و انسجام را از عوامل تاثیرگذار در عدم نفوذ دشمن در امورات کشوری عنوان کرد و گفت: این اتحاد و انسجام باید هم در بین مردم و مسئولین و همچنین دربین آحاد ملت باشد.
وی یادآور شد: دشمن به هیچ وجه خسته نشده و از حیله و مکرهای خود دست نخواهد برداشت به در قبال این مردم نباید با ایجاد زمینه نفوذ در بین ملت بسترشادی دشمنان را فراهم کنند.
وی در تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی اظهار کرد: انشالله در آینده ی نزدیک شاهد تقاص پس دادن این جنایتکاران و زورگویان باشیم.
امام جمعه ماکو افزود: تاریخ قابل تکرار است باید از تاریخ عبرت بگیریم و این تجربیات را به آیندگان انتقال دهیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.