به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی شامگاه پنجشنبه در آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی سال 1395 استان قم در سالن همایش های شهرداری قم، با اشاره به حمایت های مادی و معنوی دولت از ورزش افزود: یکی از راه هایی که می تواند در جهت سالم سازی محیط اجتماعی ما موثر باشد، محیط های ورزشی و تنوع در رشته های ورزشی و جذب جوانان به امور ورزشی است.
وی خاطرنشان کرد: از راه های تحقق این مساله، مشارکت همه دست اندرکاران، تشکل ها و نهادهای مردمی و دستگاه های متولی در همه حوزه ها اعم از اجتماعی، سیاسی و صنعتی می باشد.
وی افزود: به طور حتم در حوزه فعالیت هایی که عموم در آن دخالت دارند، باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که مشارکت ها وجود داشته باشد و نقش هر کدام از مشارکت ها هم مشخص باشد و در زمینه های گوناگون به همین ترتیب نیازمند همکاری هستیم.
صادقی هم چنین گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی نیز همین گونه است، اگر این امر به صورت عمومی و فرهنگ سازی انجام نگیرد، توفیق چندانی نخواهیم داشت و این امر فقط وظیفه دولت نیست، بلکه وظیفه همه آحاد جامعه است.
وی همچنین گفت: یکی از موضوع های بسیار مهم بحث آب و استفاده درست از آب و انرژی برق است، ما در یک شرایط خشکسالی به سر می بریم و همگان باید به این مساله توجه داشته باشند و برای حفظ منابع آبی و درست استفاده کردن از آن تلاش کنند.
وی با اشاره به مساله خشکسالی در سال های اخیر در کشور و استان قم اظهار کرد: در 4 ماه بارانی امسال، نسبت به سال گذشته حدود 30 درصد کمبود بارش داریم و این مساله می تواند بسیار نگران کننده باشد.
وی یکی از سیاست ها را همگانی کردن موضوع استفاده بهینه از آب برشمرد و خاطرنشان کرد که همه باید در این مساله مشارکت داشته باشند و برای حفظ منابع برای آیندگان تلاش کنند، چرا که این موضوع یک مساله ملی است.
استاندار قم هم چنین از تلاش های ورزشکاران در رشته های گوناگون در عرصه ملی و بین المللی تقدیر و سپاسگزاری و آرزوی موفقیت برای آنها کرد.
در این مراسم از قهرمانان ورزشی استان قم در سال گذشته که توانسته بودند در مسابقه های جهانی و آسیایی، مسابقات غرب آسیا و مسابقه های بین المللی گوناگون مدال به دست بیاورند و نیز از مربیان و بازیکنان قم که در تیم های ملی مختلف عضویت داشتند و هم چنین داوران شرکت کننده در مسابقات بین المللی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
بر اساس این گزارش، دستاوردهای شاخص ورزش استان قم در سال 1395؛ 11 مدال در مسابقه های جهانی، 8 مدال در مسابقه های آسیایی و 6 مدال در مسابقه های مختلف بین المللی و عضویت 7 تَن از بانوان ورزشکار در تیم های ملی، حضور 6 مربی قمی در کادر فنی تیم های ملی گوناگون و حضور 5 تن از داوران در میدان های ورزشی بین المللی بوده است.
در این آیین رضا سیار فرماندار قم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری و احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان، پیشکسوتان، مربیان، داوران و بازیکنان رشته های گوناگون ورزشی استان قم حضور داشتند.
7406/ 6133/ خبرنگار: عباس منجمی ** انتشاردهنده: مسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.