به گزارش ایرنا امام جمعه کنگان دراین آیین گفت: تجلیل از نخبگان باعث خودباوری و توانمندی جوانان بعنوان سرمایه اصلی هر جامعه ای خواهد شد.
حجت الاسلام محمود محمودی افزود: هوش و استعداد، همت برجسته برای مطالعه ، کار و تلاش و حوصله تحسین برانگیز برای پیگیری و مداومت از عناصر نخبگی است.
وی خطاب به برگزار کنندگان این آیین گفت: همانگونه همایش بزرگ برترین ها را برگزار کرده اید در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها نیز از ظرفیت بالای نخبگان شهرستان استفاده کنید.
امام جمعه کنگان افزود: نباید به دست زدن و تشویق و لوح برای نخبگان اکتفا کرد بلکه باید بگونه ای برنامه ریزی کرد تا زمینه اشتغال و جذب و بکارگیری مناسب این استعدادهای درخشان در سطح جامعه فراهم شود.
محمودی با تاکید بر ضرورت پیوند عمیق نخبگان با معنویت و پرهیز از خودبرتر بینی یادآورشد: شهدا، جانبازان و آزادگان نخبگان ماندگار جامعه هستند.
فرماندار کنگان نیز با تبریک میلاد حضرت زینب (س) گفت: توسعه و پیشرفت همه جانبه در سایه توجه به ظرفیت نخبگان جامعه میسر خواهد بود.
فتح الله نوروزی افزود: توسعه علمی و انسانی منوط به استفاده بهینه و توجه به منابع انسانی است.
وی شهرستان کنگان را مهد نخبه پروری دانست و یادآورشد: نیروی انسانی نخبه ، با دانش و مهارت ریشه های درخت توسعه این شهرستان به شمار می روند.
نوروزی اراده و مسئولیت پذیری نخبگان و احساس دلبستگی به شهرستان را سه اصل مهم دانست و گفت: همه با همدلی و همگرایی و وحدت در هدف ، به شتاب چرخ توسعه کشور و این خطه کمک کنند.
نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شهرستان کنگان و جنوب استان چهار راه توسعه استان بوشهر است.
سکینه الماسی افزود: مهمترین داشته های ما در منطقه نیروی انسانی نخبه و کارآمد است.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس نیز گفت: حمایت و تقویت نخبگان استان بویژه شهرستان های جنوبی استان سیاست کاری مجموعه صنعت نفت در منطقه است.
مهدی یوسفی افزود: با جلسات مستمری که در تهران برگزار شد توافق شده است تعدادی از جوانان تحصیلکرده و آموزش دیده این شهرستان در یکی از شرکت های مستقر در منطقه جذب و بکارگیری شوند.
رییس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه انرژی پارس نیز گفت: تجلیل از نخبگان و حمایت مادی و معنوی از استعدادهای برتر رویکرد این سازمان است.
ایوب بنوی افزود: سازمان منطقه ویژه همواره بدنبال انجام کارهای علمی ، آموزشی و فرهنگی و حمایت از جوانان منطقه است و برگزاری این همایش فاخر مبین این مهم است.
مسئول موسسه مهراندیش جوانان امروز کنگان نیز گفت: برگزاری همایش تجلیل از نخبگان برای اولین بار در شهرستان کنگان انجام شده است.
علی فخاری افزود: در این همایش از 80 نخبه شهرستان کنگان در زمینه های علمی ، فرهنگی ، ورزشی و کارآفرینی تجلیل شد.
در این همایش که به همت سازمان منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس، موسسه مهر اندیش جوانان امروز کنگان ، فرمانداری ، شهرداری و شورای اسلامی کنگان برگزار شد از 80 نخبه این شهرستان تجلیل شد.
7208/ 6045** خبرنگار: ابوذر حسین پور ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.