به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمد آتش زر دوشنبه شب در بیست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: مددجویان نهادهایی از جمله کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی که از افراد کم درآمد هستند ولی در این خصوص دولت باید سازوکار شفافی برای تشخیص افراد پردرآمد از کم درآمد را ارائه کند تا سایر افراد متضرر نشده و تنش ایجاد نشود.
وی با بیان این که بودجه سال 97 دارای نقاط مثبت و منفی است گفت: بودجه ای که دولت به مجلس ارائه کرده است و همه در رسانه ها دیده اند تفاوت های با بودجه های سال قبل داشته است.
وی ادامه داد:کاهش وابستگی به نفت، واقعی کردن قیمت های حامل انرژی، قطع یارانه افراد پر درآمد، اولویت بندی طرح های عمرانی، برنامه ریزی بودجه مبتنی بر عملکرد، تمرکز زدایی و استانی کردن بودجه، ارائه به موقع بودجه به مجلس از جمله نقاط قوت این بودجه است.
عضو شورای اسلامی شهر قم، اضافه کرد: در این بودجه متاسفانه هزینه های جاری دولت در عرض پنج سال گذشته سه و نیم برابر شده است که این امر جز نقاط منفی است همچنین کاهش10 هزار میلیارد تومانی بودجه عمرانی باعث کاهش اشتغال در جامعه خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت حامل های انرژی به اقشار کم درآمد فشار خواهد آورد گفت: با این امرنیم میلیون نفر بیکار خواهند شد که این امر نظر کارشناسان است.
8138/ 6133/ خبرنگار: فرزانه پیری ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.