به گزارش خبرآنلاین لرستان، اردشیر دریکوند رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد در این جلسه ابراز داشت: بنده به شخصه به سه گروه خدمتگزار در شهر علاقمندم؛شامل تشکل های دانشجویی،اصحاب رسانه و ان جی او ها و افزود: این سه گروه خدمتگزار مردم بوده و مبرهن است که بر اساس دلسوزی و بیان مشکلات مردم پل ارتباطی بین مردم و مسوولین هستند.

رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد با اشاره به اینکه کماکان قشر خبرنگار و اصحاب رسانه مورد بی مهری هایی قرار می گیرند،گفت: مسوولین موظفند جوابگوی آنان باشند.

دریکوند کار شاخص انجام شده در شورای شهر را انتصاب کادری از متخصصین مرتبط در هر کمیسیون عنوان کرد و گفت: در این راستا تخصص مورد نیاز در انتخاب مسوولین در هر سازمان نیز صدق می کند.

وی افق عالی شهر را در داشتن چشم اندازی بیست ساله عنوان کرد به نحوی که این چشم انداز دارای برنامه ای پنج ساله و برش های یکساله باشد.

توجه به پروژه های نیمه تمام،تعریف پروژه های ضروری جدید و توجه بیشتر به بحث گردشگری از دیگر مواردی بود که با تاکید رییس شورای شهر همراه بود.

اردشیر دریکوند ضعف عمده مدیریت شهری را این گونه عنوان کرد: ضعف بزرگ ما این است که در امور عمرانی،جذب گردشگر و...به دنبال تحقق درآمدهای پایدار نبوده ایم و باید به این مساله توجه بیشتری داشت.

وی در پاسخگویی به سوالات اصحاب رسانه مهمترین اولویت های کاری شورای اسلامی شهر در پرداخت حقوق نیروهای پاکبان و تنظیف، رایزنی با وزارت خانه ها و ورود پیدا کردن بخش خصوصی برای رفع موانع و مشکلات شهری عنوان کرد.

رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد همچنین گفت: ورود سرمایه گذار خارجی در بحث پسماند و تعامل با استاندار و نمایندگان استان در مجلس در جهت کمک به شهر از دیگر اهداف ماست که از نمایندگان استان هم می خواهیم فارغ از نگاه های سیاسی و حزبی در کمک به شهر و خصوصا تحقق درآمدزایی پایدار در پروژه های بزرگ، یاری کننده شورا و شهرداری باشند.

اردشیر دریکوند در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: با مدیریت بهینه شهر باید تلاش کنیم تا مشارکت های مردمی افزایش یابد زیرا مشارکت هفت درصدی مردم در پرداخت عوارض گواه این مساله است که اعتماد مردم به مدیریت شهری کم شده است.

وی در خصوص پروژه زیرگذر بهارستان نیز اشاره کرد: به عقیده بنده این پروژه از ابتدا منطبق با اصول کارشناسی شده نبوده و اگر 50 درصد از خاکبرداری آن  در دوره شورای شهر پیشین انجام نگرفته بود،آن را پر می کردیم.

رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد تصریح کرد: در حال حاضر راهی جز اتمام این پروژه نداریم و قطعا در حد توان و بضاعت شهرداری تکمیل خواهد شد.

شهردار خرم آباد  نیز در این بحث تکمیل کرد: پروژه بهارستان با 18 درصد پیشرفت فیزیکی به شهردار جدید واگذار شد که هم اکنون سه برابر پیشرفت فیزیکی داشته و در تکمیل آن به حمایت استاندار نیز امیدوار هستیم که این پدیده نیمه کاره زودتر به اتمام برسد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 822432
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.