به گزارش ایرنا از استانداری قم، سید مهدی صادقی با حضور درستاد فرماندهی انتظامی قم، ضمن بازدید از قرارگاه عملیاتی اربعین، با قردانی از حضور به موقع و پیش بینی مناسب نیروی انتظامی استان افزود: فعالیت های قابل تقدیر نیروی انتظامی ، اطمینان خاطر بالایی را برای مردم و مسئولان فراهم کرده است.
طرح 10 روزه قرارگاه عملیاتی اربعین فرماندهی انتظامی استان بمنظور هماهنگی بیشتر دستگاه های انتظامی و سایر دستگاههای اجرایی در ایام اربعین در استان قم اجرایی می شود.
هم اینک زائران از سراسر کشور و خارج از کشور برای سفر به کربلای معلا به قم سفر می کنند که در حال حاضر موکبی درمصلای قدس، از آنان پذیرایی می کند، درمانگاه سیاری نیز دراین مکان برای درمان صلواتی زائران نیز دایر شده است.
استاندار قم در ادامه گفت: با هماهنگی های صورت گرفته در ستاد مرکزی اربعین و ستادهای استانی و حضور همه جانبه دستگاه های خدماتی، فرهنگی، انتظامی و امنیتی، شاهد تحول های گسترده ای در بهبود خدمات رسانی امسال نسبت به سال گذشته خواهیم بود.
وی با اشاره به تدابیر اندیشده شده برای پذیرایی از زائران حسینی در مرزها و داخل خاک عراق، اضافه کرد: خدمات خوبی از سوی موکب های مختلف در طول مسیر ارائه می شود.
استاندار قم اربعین را سمبل فرهنگی شیعی و عاشورایی عنوان و ادامه داد: بسیاری از شیعیان از کشور های مختلف در این اجتماع عظیم گرد هم می آیند و تجلی عینی فرهنگ تشیع را در کنار یکدیگر رقم می زنند.
8138/ 6133/ تنظیم کننده: فرزانه پیری **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.