به گزارش ایرنا ازروابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی روز پنجشنبه در جلسه شورای معاونین جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه در زمینه توسعه فعالیت های هلال احمر کمک های خوبی از مرکز به استان شده است، افزود: امیدوارم در پرتو این روحیه همدلی، تعامل و همکاری مثال زدنی شاهد ارتقاء روند خدمات رسانی جمعیت هلال احمر در استان قم باشیم.
وی با اشاره به آمادگی جمعیت هلال احمر کشور برای استقرار پایگاه امداد هوایی مرکز در قم گفت: در این زمینه نیز استان آماده هرگونه کمک و مساعدت می باشد.
استاندار قم همچنین با اشاره به ماهیت خدمات جمعیت هلال احمر، ایثار و همدلی را شاخصه این خدمات عنوان و بر لزوم تلاش در جهت تسری این روحیه به سایر بخش های جامعه تاکید کرد.
در حاشیه این جلسه استاندار قم از طریق سیستم ویدئو کنفرانس پروژه سوله امدادی بخش سلفچگان را افتتاح نمود.
همچنین با اهدای لوح تقدیرتوسط استاندار قم از تعدادی از مسئولان جمعیت هلال احمر کشور از جمله آقای مصطفی محمدیون دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور و مرتضی سلیمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور قدردانی گردید.
در ابتدای این مراسم دکتر گلفشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم و محمدیون دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور طی گزارشی از اقدامات این نهاد از تلاش ها و حمایت های استاندار قم در زمینه گسترش فعالیت های هلال احمر استان قم تشکر کردند.
8138/ 6133/ تنظیم: فرزانه پیری ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.