در این پیام که یکشنبه شب نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته، آمده است: رحلت عالم فرزانه آیت الله حاج سیدجعفر کریمی موجب نهایت تأسف گردید. این عالم ربانی سالیان دراز با جامعه مدرسین همکاری داشتند و مسئول شورای استفتائات دفتر رهبر انقلاب بودند.

پیام حاکیست: اینجانب این ضایعۀ مولمه را به رهبری بزرگوار، حوزه های علمیه و دوستان و بیت شریف آن عالم والامقام تسلیت عرض می کنم و شادی روح او را از خداوند و صبر و اجر فراوان برای بیت شریفش مسألت دارم.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید جعفر کریمی دیوکلایی مسئول شورای استفتائات رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ظهر روز شنبه هفته جاری در قم و در سن ۹۰ سالگی دارفانی را وداع گفت. پیکر این عالم مجاهد روز یکشنبه هفته جاری در مسجد بالاسر حرم حرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.

نمایندگی حضرت امام خمینی(ره) در شورای عالی اقتصاد، مسئولیت‌ بررسی‌ پرونده‌های‌ زندانیان‌ محاکم‌ عمومی‌ با حکم‌ امام‌(ره‌) در سال‌ ۱۳۶۲، ریاست دادگاه عالی انتظامی قضات شرع با حکم امام خمینی(ره) در سال ۱۳۶۱ ،نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در دوره‌های اول و سوم ازمازندران، عضویت درجامعه مدرسین حوزه علمیه قم ومسئول شورای استفتائات دفتر مقام معظم رهبری،  برخی از فعالیت‌های آن مرحوم می‌باشد./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.