محمد رضا قدیر اظهار داشت: ۲۸ تَن نیز در شیفت صبح امروز از بیمارستان ها با بهبودی کامل ترخیص شدند.

رئیس علوم پزشکی قم بیان داشت: در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در قم تاکنون ۳۹۰ هزار تَن از در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کردند.

قدیر تصریح کرد: از ۲۴ اسفند ماه تا صبح هفتم فروردین ماه سال جاری ۱۷ هزار و ۹۳۱ تَن با اورژانس ۱۱۵ قم تماس گرفته و اورژانس قم طی این مدت یکهزار و ۶۶۳ مورد ماموریت انجام داده و  یکهزار و ۷۶۲ تَن را نیز به مراکز درمانی قم منتقل کرده است.

سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی روز پنچ شنبه در گفت و گوی خبری روزانه این وزارتخانه, اظهار داشت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس یافته های آزمایشگاهی، ۲ هزار و ۳۸۹ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و با این حساب، مجموع بیماران مبتلا به این بیماری تا امروز هفتم فروردین ۱۳۹۹ به ۲۹ هزار و ۴۰۶ تَن رسید.

کیانوش جهانپور همچنین تعداد افراد بهبود یافته و ترخیص شده را نیز ۱۰ هزار و ۴۵۷ تَن دانست، و گقت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۷ تَن از بیماران کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و در مجموع، شمار درگذشتگان بر اثر این بیماری به ۲ هزار و ۲۳۴ تَن افزایش پیدا کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.